Verslo sėkmės istorija. Dmitrijus Čiudakovas, UAB „Valdorfo didmenos“ generalinis direktorius: sukurta eksporto strategija

Bendradarbiaudami su VšĮ „Versli Lietuva“, dalyvavome įstaigos vykdomame projekte „Konkurencingumo centras“, kurio metu gilinome žinias ir įgūdžius pardavimų, rinkodaros, santykių valdymo su klientais srityse.
Dmitrijus Čiudakovas
Dmitrijus Čiudakovas / Asmeninio archyvo iliustr.

Mokymų naudą pajuto daugelis įmonės administracijos darbuotojų. Pradėtos efektyviai taikyti laiko planavimo, vidinės komunikacijos, organizavimo, pardavimo ir derybų žinios. Kad išsiugdytume reikiamus įgūdžius, dar reikia nemažai praktikos, tačiau tai neabejotinai padarė įmonės darbą efektyvesnį. Nustebino tikrai kompetentingi ir savo sritį išmanantys konsultantai, kurie savo žinias gali pritaikyti realioje situacijoje. Jie padėjo suprasti įmonės silpnąsias ir stipriąsias puses, galimas naujas veiklos kryptis.

Naudingiausios žinios, gautos mokymų metu, buvo eksporto plėtrai. Mokymai padėjo sukurti įmonės eksporto strategiją ir ją pritaikyti praktikoje. Pirmieji rezultatai gauti labai greitai – įmonė užmezgė svarbius kontaktus su užsienio importuotojais ir jau artimiausiu metu tikisi sulaukti rimtų užsakymų. Tikimės, kad nuoseklus šios strategijos laikymasis duos ilgalaikių rezultatų.

Labai svarbu, kad Lietuvos verslas gautų visiems reikalingą, suprantamai pateiktos informaciją, kuri padėtų plėtoti produktus vietinėje rinkoje ir plėstis į kitas šalis. Tik suvokę savo galimybes, mes galime tapti konkurencingi.

VERSLO PLANO SKAIČIUOKLĖ

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos