Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslo sėkmės istorija. Šarūnas Chomentauskas, UAB „Metasite Business Solutions“ verslo plėtros vadovas: žengta už Atlanto

Prieš dvejus metus nusprendę teikti ne tik programavimo paslaugas, bet kurti ir programinius produktus nė neįsivaizdavome, kad jie pasieks net tolimąją Aliaską, kurią išgarsino aukso karštligė, o aukso ieškotojų palikuonys taps lietuviško aukštos pridėtinės vertės produkto vartotojais.
Šarūnas Chomentauskas
Šarūnas Chomentauskas / Asmeninio archyvo nuotr.

Tai virto realybe po sėkmingo mūsų prisistatymo vienoje reikšmingiausių mobiliųjų technologijų parodų „CTIA Enterprise&Applications” San Diege, JAV praėjusį spalį. Lietuvos informacinių technologijų įmonių dalyvavimą joje organizavo ir dalį išlaidų padengė VšĮ „Versli Lietuva“.

Dalyvavimas tarptautinėse parodose bendrame įmonių stende – tobulas įrankis naujokams, planuojantiems eksporto plėtrą. Tai puiki proga „užsikabinti“, pasitikrinti, ar eini teisinga kryptimi, ar tavo paslaugos, produktai patrauklūs ir konkurencingi užsienio rinkoje.

Į parodą vykome su nauju savo produktu „Exacaster“, duomenų analitikos sprendimu. Jis skirtas telekomunikacijų įmonių vartotojų elgsenos duomenų analizavimui, palengvina rinkodaros specialistų darbą pritraukiant ir išlaikant klientus, siūlant jiems naujas paslaugas.

Jau galime pasidžiaugti pirmąja sutartimi, kurios vertė – 130 tūkst. litų per metus. Sutartis ilgalaikė, neterminuota, mes įdiegsime produktą ir jį aptarnausime. Duomenų analitikos sprendimą įsigijusi JAV telekomunikacijų paslaugų įmonė „Alaska Communications Services“ yra pagrindinis Aliaskos telekomas, teikiantis mobiliojo, fiksuoto ryšio bei interneto paslaugas.

Su šiuo užsakovu pirmą kartą susitikome parodoje San Diege. Pasisekė, kad jo atstovai užsuko į Lietuvos stendą, susidomėjo mūsų produktu, kadangi juos tenkino kaina ir kokybė nusprendė jį įsigyti. Šiuo metu deramės dar su vienu potencialiu klientu iš JAV.

Tikimės, kad šis užsakymas, pirmasis už Atlanto, pradės pralaužti ledus ir įsitvirtinti JAV rinkoje. Mūsų taikinys – mažesnės telekomunikacijų bendrovės, kurių ten veikia kelios dešimtys. „Exacaster“ tikrai pajėgus konkuruoti su didžiųjų šio verslo žaidėjų siūlomais panašiais produktais, kurie smulkesnėms įmonėms neįkandami.

Ir toliau investuojame į eksporto plėtrą, nes Lietuvos rinka mūsų produktui per maža. Čia galėtume turėti vos kelis klientus, o tam, kad atsipirktų investicijos į programinio sprendimo kūrimą, reikia bent kelių dešimčių. Šiuo metu mūsų duomenų analitikos sprendimą yra įsigiję užsakovai Belgijoje, Olandijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV, Latvijoje ir Estijoje.

Kitais metais tikimės pasirašyti dar 5 – 10 sutarčių, kurios apims beveik visą Europos rinką ir 1 – 2 sutartis su JAV bendrovėmis. Europoje produkto įdiegimu ir aptarnavimu užsiimame patys, o JAV dirbame su pardavimo partneriais.

VERSLO PLANO SKAIČIUOKLĖ

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs