Portalas 15min, žurnalas „Žmonės“ ir partneriai, žinomi prekės ženklai, suvienijo jėgas, kad išsamiau ir plačiau pagvildentų opias klimato kaitos problemas.
Laikas tik vartoti ir negalvoti, kas bus rytoj, ištirpo, klimato atšilimo, besaikio vartojimo ir taršos padarinius žmonija jau mato labai aiškiai, todėl atėjo laikas veikti ir skirti tam kur kas daugiau dėmesio. Mat žmonijos ateitis šioje planetoje, jei ji nepakeis savo suvokimo ir įpročių, – miglota.
Tarptautinės Žemės dienos proga tiek 15min portale, tiek specialiame žurnalo „Žmonės“ numeryje bus sutelktas didesnis dėmesys į planetos išsaugojimą – nuo tirpstančių ledynų iki kiekvieną žmogų paliečiančio kasdienio šiukšlių rūšiavimo.
Norint pasiekti svarių pokyčių ir rezultatų, keisti požiūrį turi ne tik kiekvienas žmogus, bet ir valstybės, organizacijos bei privačios įmonės. Pastarosios, kiekviena savo veiklos srityje, jau imasi ryškių iniciatyvų ir projektų bei labai aiškiai ir tvirtai pasisako už didesnį dėmesį tvarumui. Todėl specialiai šiai temai skirtame žurnale simboliškai „įšaldyti“ ir su tvarumo iššūkiais kovoti pasiryžusių įmonių prekės ženklai – nuo atliekų tvarkymo organizacijos, ekologiško maisto įmonės, prekybos centro iki nealkoholinio alaus.