2023 04 21

Simboliškai lede užšaldyti prekės ženklai – žinia, kad metas pokalbiui apie klimato kaitą

Tarptautinė Žemės diena, kai dažniau nei kasdien susimąstome apie planetos likimą ir iššūkius, minima balandžio 22-ąją. Šįkart ji dar ir apie tai, kad laikas, kada galėjome galvoti apie tvarumą tik dieną ar kelias per metus, ištirpo, todėl visi kartu, intensyviai ir kasdien turime skirti išteklių, idėjų ir pastangų klimato atšilimo, taršos ir kitoms svarbioms Žemės tausojimo temoms.
Koliažas
Koliažas / 15min koliažas

Portalas 15min, žurnalas „Žmonės“ ir partneriai, žinomi prekės ženklai, suvienijo jėgas, kad išsamiau ir plačiau pagvildentų opias klimato kaitos problemas.

Laikas tik vartoti ir negalvoti, kas bus rytoj, ištirpo, klimato atšilimo, besaikio vartojimo ir taršos padarinius žmonija jau mato labai aiškiai, todėl atėjo laikas veikti ir skirti tam kur kas daugiau dėmesio. Mat žmonijos ateitis šioje planetoje, jei ji nepakeis savo suvokimo ir įpročių, – miglota.

Tarptautinės Žemės dienos proga tiek 15min portale, tiek specialiame žurnalo „Žmonės“ numeryje bus sutelktas didesnis dėmesys į planetos išsaugojimą – nuo tirpstančių ledynų iki kiekvieną žmogų paliečiančio kasdienio šiukšlių rūšiavimo.

Norint pasiekti svarių pokyčių ir rezultatų, keisti požiūrį turi ne tik kiekvienas žmogus, bet ir valstybės, organizacijos bei privačios įmonės. Pastarosios, kiekviena savo veiklos srityje, jau imasi ryškių iniciatyvų ir projektų bei labai aiškiai ir tvirtai pasisako už didesnį dėmesį tvarumui. Todėl specialiai šiai temai skirtame žurnale simboliškai „įšaldyti“ ir su tvarumo iššūkiais kovoti pasiryžusių įmonių prekės ženklai – nuo atliekų tvarkymo organizacijos, ekologiško maisto įmonės, prekybos centro iki nealkoholinio alaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis