Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aidas Reklys sekmadienį „Šokiuose ant ledo“ pasirodys su savo mokinėmis iš Japonijos

Šio sekmadienio pasirodymui projekte „Šokiai ant ledo“ dalyviai ruošia šokius įvairių šalių tematika. Aidas Reklys ir Katerina Voropaj, įkvėpti Aido mokinių, pasirinko Tekančios Saulės šalį – Japoniją.
Aidas Reklys su mokinėmis
Aidas Reklys su mokinėmis / LNK nuotr.

A.Reklio treniruojamos mergaitės, paskui jį atvažiavusios iš JAV į Lietuvą – tai 10 ir 12 metų sesutės, gimusios Tokijuje, bet gyvenančios Čikagoje. Aidas mergaites treniruoja Lietuvoje, o šį sekmadienį jos pasirodys kartu su Aido ir Katerinos pora. „Japonija – minimalistinio stiliaus šalis, todėl ir šokyje vyraus minimalistinės detalės. Šokio idėja – moters ir vyro susitikimas“, – paslaptingai apie sekmadienio pasirodymą kalbėjo A.Reklys.

Praėjusią savaitę į Lietuvą buvo atvykę mergaičių seneliai, kurie susižavėjo Lietuvos architektūros šedevrais bei lietuvišku maistu. Japonių mama taip pat gyvena Lietuvoje ir rūpinasi savo atžalomis. „Seneliai ir mergaičių mama labai padėjo sugeneruoti šokio idėją. Klausinėjau apie jų šalies tradicijas, apie kultūrą“ , – pasakojo Aidas, Japonijoje pabuvojęs kelis kartus. „Abu kartus buvau per pasaulio čempionatus. Ten žmonės tokie laimingi, visi šypsosi, mojuoja gatvėje. Ten gyvena geriausi fanai, žinoma, po Lietuvos“, – juokėsi A.Reklys.

Aido mokinukės nekantrauja pasirodyti tiesioginiame LNK eteryje. Ledo šokėjas šypsosi: pasiūlius japoniukėms šią idėją, abi mergaitės susižvalgė, pradėjo šnabždėtis: „Iš jų šypsenos supratau, jog jos labai labai nori pasirodyti su manimi ir Katerina ant ledo“, – pasakojo Aidas.

Aido ir Katerinos bei kitų dalyvių pasirodymus, įkvėptus kitų šalių kultūrų, žiūrovai išvys jau šį sekmadienio vakarą, 19.30 val. per LNK.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos