Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ruslanas Rybakovas: atsakingas už žvaigždžių spindesį

Televizijos ekrane pribloškiamai atrodanti dainininkės suknelė – nebūtinai siūta iš prašmatnaus brokato.
Foto naujienai: Ruslanas Rybakovas: atsakingas už žvaigždžių spindesį
Butauto Barausko nuotrauka / zmones24.lt

Televizijos ekrane pribloškiamai atrodanti dainininkės suknelė – nebūtinai siūta iš prašmatnaus brokato. Akinamai balti atlikėjos partnerio marškiniai tikriausiai kruopščiai pridaigstyti prie kostiumo. Tačiau tai žino tik jie. Ką tik pasibaigusio muzikos šou „Žvaigždžių duetai“ ir kitų LNK laidų stilistu dirbantis drabužių dizaineris Ruslanas Rybakovas (36) prasitaria, kad televizijoje galima lengvai sukurti iliuziją.

Galėtum girtis, kad kuri daugelio pramogų pasaulio įžymybių įvaizdį!

Taip, tikrai rengiu visas Lietuvos žvaigždes. Tačiau nemanau, kad tai – aukso gysla, labiau – juodas darbas. Man pasiūlė ateiti dirbti į LNK, kai vyko antrasis muzikos projektas „Kelias į žvaigždes“. Paskui buvo trečiasis „Kelias į žvaigždes“, „Muzikos akademija“, o ką tik baigėsi jau trečias „Žvaigždžių duetų“ sezonas… Prisimenu, į pirmus „Duetus“ visi susirinko nusiteikę labai entuziastingai, niekas nieko nežinojo, viskas įdomu – buvo dar daug dainų neišdainuota (juokiasi). Antras, trečias sezonai – kitokie. Dalyvių žodyne atsirado frazė „aš noriu“, jie tapo išrankesni, prasidėjo konkurencija – atėję į projektą žmonės iš tiesų nori laimėti. Labai smagu tai stebėti, lyginti…

Ar scenoje suknelė tiek pat svarbi, kiek daina?

Dainininko įvaizdis ir atliekamas kūrinys turi stilistiškai derėti. Jei lėtą dainą trauks apiplyšęs rokeris, gal tai ir bus iššūkis, įdomu, bet nemanau, kad tokį derinį suprastų žiūrovai. Nebent numeris būtų labai išgrynintas, sukurta speciali scenografija.

Žmogų rengti kasdienai ir pasirodyti koncerte…

…absoliučiai skirtingi dalykai! Scenoje, televizijoje smulkios detalės nepastebimos. Buvo bandymų drabužius puošti siuvinėjimais – deja, kameros viską „suvalgo“. Tarkim, vienas atlikėjas vilkėjo juodą švarką, kuris apie kaklą buvo išsiuvinėtas juodais matiniais karoliukais. Nemanau, kad kas nors iš žiūrovų tai pastebėjo…
Televizijoje įspūdingai atrodo drabužio siluetas, spalva, o audinys gali būti labai pigus. Net siuvimo kokybė visai nesvarbi. Galima flomasteriu ant audinio nupiešti raštą – televizijoje jis atrodys prabangiai. Tačiau dėl ypatingų detalių, kirpimo kartais perkama garsių mados namų kūrinių. Dainininkai vilkėjo „Karl Lagerfeld“, „Yves Saint Laurent“, „Chloé“. Tų drabužių reikėjo tuojau pat. Tarkim, niekur negalėjome rasti baltų marškinių su juodais spaustukais – gavau Lagerfeldo.

Kiek žvaigždžių, tiek ir norų?

Be abejojo! Tačiau tai nelabai panašu į pageidavimų koncertą. Viena – ko nors norėti, kita – apsivilkus tą drabužį pasirodyti scenoje. Be to, yra tam tikrų televizijos kanonų… Šiuose muzikos projektuose man neteko konfliktuoti nė su vienu atlikėju. Jie viską supranta, yra sukalbami.
Kaip ir visos moterys, dainininkės nori būti lieknos, jaunos, žavios. Tačiau jų liemens negalima per daug suveržti korsetu – juk reikės dainuoti. Būna, kad padarome tokį gražų siluetą, tokį ploną liemenį, bet po keleto minučių jos grįžta ir sako: negaliu kvėpuoti, tuoj nualpsiu (juokiasi).
Gali pasirodyti, kad vyrus rengti lengviau, bet iš tiesų su jais yra tiek pat darbo, kaip ir su moterimis. Jiems svarbios smulkiausios detalės. Būdavo, pusvalandį derindavome marškinių apykaklės formą.

O tai pastebi tik tu ir jis…

Taip, bet atlikėjas į sceną eina labiau pasitikintis savimi. Tai dainininkui labai svarbu.

Ar dirbdamas jauti, kur – pripažinta žvaigždė, o kur – scenos naujokas?

Tai labai skirtingi atvejai. „Iš gatvės“ atėję jauni žmonės nieko nežino, žiūri didelėmis varlytės akimis. Tačiau jie turi stereotipų, yra prisižiūrėję muzikos klipų ir mano, kad rengiasi tinkamai. Tokiems lengva pasakyti „ne“ ir patarti, kaip iš tiesų turėtų atrodyti.
Žvaigždžių, daug metų esančių scenoje, dirbusių su įvairiais stilistais ir dizaineriais, skonis jau susiformavęs. Jei įvaizdį pakeiti, ir ji gerai jaučiasi – valio! Tačiau, neduok Dieve, suklysi. Tada bus labai blogai. Tokias klaidas pastebime dar per repeticiją.

Kurio atlikėjo stiliaus pokyčiais esi patenkintas?

„Žvaigždžių duetuose“ daugiau ar mažiau keitėsi visi dalyviai. Tarkim, Mia šį sezoną, palyginti su praėjusiu, buvo moteriškesnė, jautresnė. Marilyn Monroe įvaizdis jai, manau, tikrai tinka, bet užmigti negalima, nes atsibos, taps neįdomu.

Kokia yra buvusi pagrindinė jos konkurentė šiame projekte Rūta Ščiogolevaitė?

Rūtelė labai daininga, puikiai žino, ką ir kaip daryti. Dėl drabužių su ja būna labai mažai problemų. Jei kas ne taip, tai pastebime abu.

Ko norėjo dar viena finalo ketverto dalyvė – Skaiva Jasevičiūtė?

Skaiva – nuostabus, paprastas žmogus. Su ja nebuvo jokių problemų, viskas vykdavo spontaniškai – lyg paskutinę minutę perkant kelionės bilietą.

O egzotiškoji Shorena?

Ji – dėkingos figūros, išvaizdos, charakterio: kad ir ką apvilktum, viskas tinka. Kai Shorena pasirodė „Muzikos akademijoje“, jos stilius išdavė, kad yra nepasitikėjimo, baimės, kad ji tariasi su draugėmis. Taip pat atsispindėjo kitokia kultūra, skonis, buvo matyti, kad gimtojoje jos šalyje populiarūs kitokie prekių ženklai. Lietuvoje Shorena totaliai pasikeitė – sueuropėjo.

Ko nemato televizijos žiūrovai, grožėdamiesi pasirodymu?

Beveik visi atlikėjai į sceną išeina sudaigstytais drabužiais. Kad per pasirodymą judant, šokant marškiniai neišsipeštų, kad rankogaliai per daug neišlįstų iš po švarko rankovių, juos prisiuvame. Jei marškinių rankovės per trumpos, rankogalius nukerpame ir prisegame prie švarko – kaip senovėje (juokiasi). Neišsiverstume be „grafkių“! Juokiuosi, kad jos saugo nuo blogos akies. Tačiau vizualiai atlikėjas atrodo puikiai. O kokiomis priemonėmis tai padaryta, manau, žiūrovams nerūpi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos