Žinomi reklamos veidai

Įtaigi reklama gali suvilioti pirkti bet ką, ypač jeigu joje šmėžuoja gerai žinomas veidas. Įdomu, kodėl garsūs žmonės ryžtasi tapti įvairių prekių ir paslaugų reklamų veidais?..
Foto naujienai: Žinomi reklamos veidai
G.Skaraitienės, J.Staselio ir G. Žilinsko nuotr. / zmones24.lt

Įtaigi reklama gali suvilioti pirkti bet ką, ypač jeigu joje šmėžuoja gerai žinomas veidas. Įdomu, kodėl garsūs žmonės ryžtasi tapti įvairių prekių ir paslaugų reklamų veidais?..


Asta Stašaitytė-Masalskienė: „Nereklamuočiau to, kas nedera su mano įsitikinimais"


Televizijos laidų ir renginių vedėja Asta Stašaitytė-Masalskienė yra plaukų dažų „Garnier" ir kramtomosios gumos „Dirol" reklamų veidas. „Smagu, kad užsakovams pasirodė, jog mano plaukai yra idealiausi reklamuoti plaukų dažus, o šypsena - kramtomąją gumą, - šypsosi Asta. - Tai komplimentas kiekvienai moteriai. Be to, nėra ko slėpti, ir finansiškai naudinga."

Ar įdomu filmuotis reklamose? „Reklamos filmavimas - ne tik įdomi veikla, bet ir vargas, - prisipažįsta Asta. - Džiaugiuosi, kad dažniausiai tenka dirbti su profesionalia komanda. Be to, ir reklamuojami daiktai išties geros kokybės."

Paklausta, ar pati išbando tai, ką reklamuoja, Asta Stašaitytė-Masalskienė sako mananti, jog tai būtina. „Jau daug metų plaukus dažau tik „Garnier" dažais ir kramtau tik „Dirol", - šypsosi. - Tai darau ir iš pagarbos pačiai sau. Negalėčiau reklamuoti prastos kokybės, mano įsitikinimų neatitinkančių produktų, nes jausčiausi apgavikė. O dabar pati juos naudoju, vadinasi, galiu būti rami rekomenduodama kitiems."


Andrius Mamontovas: „Reklamoje esu nesavanaudiškais tikslais"


Muzikantas ir dainininkas Andrius Mamontovas drauge su „Jaunimo linija" ir VĮ „Jaunimo psichologinės paramos centras" skelbia iniciatyvą „Nebijok kalbėti", kurios metu ragina jaunimą pasidalyti savo problemomis. „Reklama skirta padėti vienišiems žmonėms, kurie pakliuvo į bėdą ir neranda, kaip išsikapstyti, - pasakoja dainininkas. - Šia kampanija norima atkreipti visuomenės dėmesį į didėjantį paauglių savižudybių skaičių."

Paklaustas, kodėl reklamoje naudojamas būtent jo veidas, Andrius Mamontovas sako manantis, kad žinomi veidai skatina įsiklausyti. „Esu muzikantas, mano muzikos klausosi daugelis paauglių, be to, nesu iš tos sintetinės popkultūros, kurios atstovai viską daro savireklamos tikslais, - teigia Andrius. - Galbūt esu paaugliams savotiškas autoritetas, jie manimi pasitiki, ir viliuosi, kad įsiklausys į mano žodžius bei padės ties nevilties riba atsidūrusiems bendraamžiams. Iš tiesų kartais užtenka leisti žmogui išsikalbėti."


Violeta Tarasovienė: „Reklamuoti yra smagu"


Dainininkė Violeta Tarasovienė nusifilmavo dantų pastos reklamoje. „Greičiausiai reklamos užsakovus pakerėjau savo šypsena, - juokiasi moteris. - Prisipažinsiu, gavusi pasiūlymą, labai ilgai svarsčiau, ar sutikti, mat tai buvo mano pirmoji reklama. Reikia atidžiai išanalizuoti, ką reklamuoji, kokio gaminio „ambasadorius" esi. Kadangi mano reklamuojama pasta - produktas, suteikiantis gražią šypseną, visai smagu būti tokio gaminio veidu."

O kokio produkto nesutiktų reklamuoti? Pasak Violetos Tarasovienės, viskas priklauso nuo gaminio kokybės. „Ne kartą garsinau reklamines kampanijas ir visada atidžiai rinkausi, su kokiomis prekėmis ar paslaugomis būsiu tapatinama, - pasakoja dainininkė. - Tampant reklamos veidu, mano reikalavimai pristatomam produktui bei reklamos koncepcijai tapo dar griežtesni. Niekada nereklamuočiau tokio gaminio, kurio kokybe pati abejočiau arba jei reklama peržengtų mano asmenines moralės normas."


Daiva Tamošiūnaitė-Budrė: „Reklamos srityje aš ne naujokė"


Televizijos laidų ir renginių vedėja Daiva Tamošiūnaitė-Budrė yra įgarsinusi ne vieną reklamą, ją galėjome išvysti ir pieno gėrimo „Actimel" reklamoje. „Filmuotis reklamoje ar ją garsinti yra lygiai toks pat darbas kaip ir vesti laidas ar renginius, - tikina moteris. - Tai darbas, už kurį mokami pinigai. Be abejo, dirbdama vedėja, esi atsakinga tik už savo ir komandos darbą, o tapdama kokio nors produkto veidu tampi atsakinga ir už produkto kokybę, mat tu jį siūlai, rekomenduoji, giri kitiems."

Darbas darbu, bet ar visoms reklamoms Daiva sutiktų „skolinti" savo veidą ar balsą? „Nenorėčiau įtikinėti žmonių vartoti abejotinos kokybės neaiškių firmų gaminius, - sako. - Kad darbą atlikčiau gerai, pirmiausiai pati turiu juo tikėti."


Nomeda Marčėnaitė: „Ne visada svarbu pinigai"


Televizijos laidų vedėją, menininkę Nomedą Marčėnaitę galėjome išvysti net keliose reklamose. „Mielai sutikau reklamuoti kavą „Jacobs", kremus „Margarita", vandens filtrus „Brita", nes žinau, kad tai patikimi ir išties žmogui naudingi bei malonūs gaminiai, - pasakoja Nomeda. - Pati juos vartoju ne vienerius metus ir žinau, kad nieko neapgavau ir neįtikinau pirkti niekam tikusių daiktų."

Paklausta, ar filmuotis reklamose apsimoka, Nomeda sako, kad ne visada tai daranti dėl pinigų. „Taip, aš buvau kasdien televizijoje šmėžuojantis veidas ir mane pakvietė filmuotis reklamose, už tai gavau honorarus, bet tikrai ne visos reklamos yra dėl asmeninės naudos, - tikina moteris. - Labiausiai džiaugiuosi darbu socialinėje reklamoje, kurioje skatinau donorystę. Už ją gavau ne materialinį atlygį, bet dvasinį pasitenkinimą, kad kažkam padėjau suprasti donorystės svarbą, kad galbūt dėl to kas nors greičiau pasveiko, gal net gavo antrą šansą gyventi. Tokiose reklamose turėtų filmuotis visi žinomi žmonės, kad savo populiarumu padėtų kitiems, o ne tik papildytų savo kišenes ar gautų dar vieną šlovės spindulėlį."

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis