Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15min premjera – nacionalinės atrankos lyderiai „MaNNazz“ pristatė eurovizinės dainos vaizdo klipą

Trečiadienį 15min studijoje lankėsi šiemet nacionalinėje „Eurovizijos“ dainų konkurso atrankoje dalyvaujanti elektroninės muzikos grupė „MaNNazz“, kuri pristatė dainos „Blind Bird“ vaizdo klipą. Su šiuo kūriniu grupė siekia išplėšti kelialapį ir atstovauti Lietuvai gegužės mėnesį Izraelyje vyksiančiame tarptautiniame konkurse, tad tiesioginės transliacijos metu kalbėjomės ne tik apie stiprią dainos žinutę, bet ir konkurentus, komisijos vertinimus ir asmeninius lūkesčius.
15min studijoje – grupė „MaNNazz“ pristato eurovizinės dainos vaizdo klipą
15min studijoje – grupė „MaNNazz“ pristato eurovizinės dainos vaizdo klipą / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Po pirmosios „Eurovizijos“ atrankos grupė tapo lyderiais – susumavus komisijos ir žiūrovų balsus „MaNNazz“ buvo pirmoje vietoje. Komisijos nuomone, jie konkurse išsiskiria ne tik unikaliais muzikiniais sprendimais, bet ir žinute – daina „Blind Bird“ kalba apie gamtos išsaugojimą, norą paversti pasaulį švaresniu.

VIDEO: 15min premjera – nacionalinės atrankos lyderiai „MaNNazz“ pristatė eurovizinės dainos vaizdo klipą

Žodžius dainai parašė grupės „MaNNazz“ vokalistė Kamilė Kielaitė-Sienkievič, o muziką Kamilė kūrė kartu su prodiuseriu Dominyku Zaliecku.

Įdomu tai, kad dainoje „Blind Bird“ girdima „beatbox'o“ (vokalinės perkusijos) partija, kurią atlieka Kamilės vyras, daugkartinis Lietuvos „beatbox'o“ čempionatų nugalėtojas Bogdanas Sienkievičius. Lietuviškojoje „Eurovizijos“ scenoje tai yra naujovė.

Tiesioginės transliacijos metu su „MaNNazz“ atlikėja Kamile Kielaite-Sienkevič ir grupės vadybininku Osvaldu Vageliu kalbėjomės apie galimybes išplėšti kelialapį į tarptautinį dainų konkursą, tokią dainą sukurti paskatinusius motyvus, konkurentus ir daugelį kitų dalykų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos