Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„InCulto“ vėl turi naujus rėmėjus

Lietuvos garbę „Eurovizijoje“ ginsiantys „InCulto“, ruošdamiesi šiam dainų konkursui, jau daugiau kaip mėnesį keliauja po įvairias Europos šalis, teigiama išplatintame pranešime spaudai. Iš viso „Eurovizinės“ dainos reklaminio turo „InCulto ACME Eurovision Tour“ metu grupė aplankys net 13 šalių nuo Gruzijos iki Olandijos.
Grupė „InCulto“
Grupė „InCulto“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tokį geografiškai turiningą turą „Eurovizijos“ dalyviams finansavo Lietuvos bendrovė „ACME Baltija”, nemenkai prisidėjusi ir prie organizacinių darbų.

Dabar, anot bendrovės vadovo Pauliaus Paršeliūno, kompanija nusprendė būti ne tik turo rėmėjais, bet ir viso tolimesnio „InCulto” kelio link sėkmingo pasirodymo „Eurovizijoje” rėmėjais. Taigi ši kompanija imasi finansuoti visas grupės pasirengimo konkursui išlaidas ir tampa pagrindine „InCulto“ dalyvavimo „Eurovizijoje“ rėmėja.

Noras garsinti Lietuvą paskatino tapti pagrindiniu rėmėju

Kaip jau žinoma, iki turo pradžios „InCulto” rėmimą buvo pažadėjusi viena didelė Lietuvos įmonė, tačiau  prasidėjus turui, ji netikėtai šios misijos atsisakė, palikdama „InCulto“ nežinioje su 120 000 Lt skyle biudžete. Iki šių dienų buvo neaišku, už kokius pinigus vyks tolimesnis grupės pasirengimas ir pats dalyvavimas bene populiariausiame Europoje dainų konkurse, kurį vien Lietuvoje pernai žiūrėjo 1,2 mln. gyventojų. Bendra „InCulto”  ir „ACME Baltija” susitarimo suma siekia 200 000 Lt.

„Nuo pat bendradarbiavimo su „InCulto“ pradžios mes, pirmiausia, jį vertiname, kaip mūsų kompanijos norą padėti „InCulto“ garsinti Lietuvą. Turas vyksta sklandžiai (na, nepaisant nuotykių dėl Islandijoje išsiveržusio ugnikalnio ir sustabdytų lėktuvų reisų) ir sėkmingai, aplankyta daug šalių, išdalinta daugybė interviu ir dar daugiau kompaktinių plokštelių. Taigi šis susitarimas su „InCulto“ buvo tarsi užprogramuotas tęstis ligi finalinio etapo – paties „Eurovizijos“ konkurso. Mūsų kompanija nori eiti kartu su Lietuvos atstovais iki pat pergalės, kurios mes visi taip laukiame,” – sako kompanijos „ACME Baltija” vadovas Paulius Paršeliūnas.

Jurgis: „Mums šis rėmėjas tinka kaip pirštinė rankai“

„Labai malonu dirbti su įmone, kurios patys savininkai aktyviai prisideda prie mūsų pasirengimo konkursui ir padeda organizuoti mūsų koncertinį turą užsienyje. Mums yra malonu su jais keliauti, dalintis įspūdžiais ir spręsti iškylančias problemas per kelias minutes, kai kitos kompanijos atveju tai užtruktų, turbūt, kelias savaites. Džiugina, kad dirbame su įmone, kurios  vertybės sutampa su mūsų vertybėmis ir kuriai vadovauja kelios aistringos asmenybės, o ne be galo ilga grandinė akcininkų ir jų pavaldinių.  Mums šis rėmėjas tinka kaip pirštinė rankai,“ – sako „InCulto“ lyderis Jurgis Didžiulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų