Arši eurovizinė kova tęsiasi: dėl vietos atrankoje susikovė Aistė Pilvelytė, Mia ir dar 10 dainininkų

Antradienio vakarą LRT studijoje vyko šeštosios „Eurovizijos“ atrankos laidos filmavimas: 12 pirmąjį atrankos etapą įveikusių dainininkų scenoje darsyk atliko savo pasirodymus ir susikovė dėl išlikimo. Šią eurovizinę kovą televizijos žiūrovai pamatys šeštadienio vakarą.
Aistė Pilvelytė
Aistė Pilvelytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Antradienį savo eurovizinius pasirodymus nacionalinės atrankos scenoje atliko Aistė Pilvelytė, Mia, Sasha Song, Greta Zazza, Valerija Iljinaitė, Alanas Chošnau, „Queens of Roses“, Evaldas Vaikasas, Neringa Šiaudikytė, Ieva Zasimauskaitė ir Vidas Bareikis, Kotryna Juodzevičiūtė ir „Golden monkeys“.

Visi šie dvylika dainininkų žiūrovams uždainavo jau antrąkart – anksčiau sėkmingai įveikė pirmąjį nacionalinės atrankos etapą ir tęsia kovą jau antrame.

Antradienio vakarą savo pasirodymus šie dainininkai pristatė konkurso komisijos nariams – Povilui Meškėlai, Dariui Užkuraičiui, Vytautui Lukočiui ir Ramūnui Zilniui. Šeštadienio vakarą juos pamatys ir televizijos žiūrovai.

Būtent tada, kai bus susumuoti komisijos ir televizijos žiūrovų balsai, paaiškės, kurie aštuoni dainininkai pateks į dar tolimesnį – trečią – „Eurovizijos“ atrankos etapą, o kurie keturi iš konkurso jau turės pasitraukti.

15min primena, kad jau aiškūs 8 dainininkai, kurie kausis trečiame nacionalinės atrankos etape, jau paaiškėjo praėjusį šeštadienį.

Po visų pasirodymų komisijos nariai savo simpatijas išrikiavo taip:

  1. Aistė Pilvelytė
    2-3. Sasha Song ir Greta Zazza
    4. Alanas Chošnau
    5. Kotryna Juodzevičiūtė
    6-7. Valerija Iljinaitė ir Mia
    8. Neringa Šiaudikytė
    9. Vidas Bareikis ir Ieva Zasimauskaitė
    10. „Queens of Roses“
    11. „Golden Monkeys“
    12. Evaldas Vaikasas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis