Atskleista, kaip turėtų atrodyti Ievos Zasimauskaitės pasirodymas „Eurovizijoje“

Tiltas, judančios vizualizacijos, matomos tik televizijos žiūrovams, ir dainos pabaigoje pasirodantis vyras – taip turėtų atrodyti Lietuvos atstovės Ievos Zasimauskaitės pasirodymas „Eurovizijoje“. Tiesa, pirmosios repeticijos metu matytas vaizdas režisierės Rasos Micachienės nenudžiugino, tačiau ji viliasi, kad į išsakytas pastabas bus atkreiptas dėmesys ir idėja galiausiai bus įgyvendinta.
Ieva Zasimauskaitė ir Marius Kiltinavičius
Ieva Zasimauskaitė ir Marius Kiltinavičius / Andres Putting nuotr.

Kol kas režisierei nerimą kelia netinkamai pateikiamos vizualizacijos, matomos tik televizijos žiūrovams. Jos, anot specialistės, yra netinkamo dydžio. „Pagal mūsų sumanymą, visos poros, matomos ekrane, yra tarsi I.Zasimauskaitės vizija, apie kurią ji dainuoja. Pasirodymo metu ji šias vizijas palieka užnugaryje ir užlipa ant tiltelio, kuris reiškia prasidedantį naują jos gyvenimo etapą“, – idėją pasakoja režisierė.

Mintis apie tiltelį R.Micachienei kilo pamačius scenos eskizus. „Tiesiog pastebėjome, kad scenoje yra tiltas ir nusprendėme jį išnaudoti. Tai – geras nemokamas akcentas.

Andres Putting nuotr./Ieva Zasimauskaitė
Andres Putting nuotr./Ieva Zasimauskaitė

Man patiko, kaip pasakė užsienio žurnalistai – atrodo, kad Ieva užlipa į rojų. Gal ir ne į rojų, bet tuo tilteliu nueina į savo ateitį. Ten sutinka tai, kas yra ne vizija, o tikras gyvenimas – jos vyras. Vizijos turėtų likti jai už nugaros. Bet kol kas to vaizdo repeticijoje nematome“, – dėsto režisierė.

Anot jos, apšvietimo sprendimas dar taip pat nėra įgyvendintas tiksliai pagal idėją, nors planas buvo ruoštas labai kruopščiai.

„Eurovizijos“ rengėjų paprašėme šviesų plano, tuomet su didžiule profesionalų komanda pagal planą atkūrėme Lisabonos scenos apšvietimą. Tuomet šviesų režisieriai suprojektavo, kaip turėtų atrodyti viso pasirodymo apšvietimas“, ­– pasakoja R.Micachienė.

Režisierė tikina, kad I.Zasimauskaitės pasirodymas išsiskirs minimalistiškumu. Toks sprendimas buvo priimtas sužinojus, tarp kokių atlikėjų pasirodys Lietuvos atstovė.

Andres Putting nuotr./Ieva Zasimauskaitė
Andres Putting nuotr./Ieva Zasimauskaitė

„Pusfinalyje pasirodome tarp dviejų pačių stipriausių – Čekijos ir Izraelio atstovų. Čekas naudoja labai daug šviesų, efektų, triukų. Jei mes žaisime su šviesomis, papildomomis detalėmis, mūsų ten niekas nepastebės, negalėsime išsiskirti“, – įsitikinusi specialistė ir priduria, jog sąmoningai rinkosi sprendimą, kad nuo pat pirmos minutės žmonės pailsėtų nuo ryškių spalvų.

Vis dėlto pirmoji I.Zasimauskaitės repeticija gal ir neatitiko savos delegacijos lūkesčių, tačiau paliko tikrai gerą įspūdį užsienio žurnalistams: „Kai mūsų fotografas stebėjo pirmąją repeticiją spaudos centre, jis sakė, kad po Ievos pasirodymo išgirdo didžiules ovacijas. Visi žurnalistai tarpusavyje kalbėjo, kad labai geras sprendimas šviesas minimalizuoti po griausmingo čekų pasirodymo“, – teigia R.Micachienė.

Pasirodymo režisierė pripažįsta, kad nori kardinaliai išsiskirti nuo prieš tai esančio pasirodymo, be to, po I.Zasimauskaitės bus reklama, tad tai padės žmonėms atskirti jos pasirodymą nuo vėlesnių.

„Labai džiaugiuosi, kad po mūsų yra reklama, nes jei mums pavyks atkreipti į save dėmesį, o paskui bus pertrauka, mus juo labiau įsimins“, – svarsto režisierė.

LRT.lt buvo atskleista, kad pasirodymas prasidės nuo intrigos – Ievos šešėlio. „Tada, kiek įmanoma, bandysime kamerų dėmesį kreipti į jos veidą, nes žmonės tiki, kai mato jos veidą“, – tikina R.Micachienė.

VIDEO: I.Zasimauskaitė atskleidė eurovizinio pasirodymo detales
VIDEO: Prisiminkite: lietuvių dainos, skambėjusios „Eurovizijos“ scenoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis