„Mes atrodome ir skambame kaip šalis, apimta nepasitikėjimo popmuzika krizės“, – rašoma „The Times.“
Laikraštis pateikia savo receptą, kaip sukurti hitą „Eurovizijai“. „Sukurkite gerą dainą. Jeigu įkvėpimas niekaip neateina, išsirinkite hitą, kuris buvo parduotas milijoniniu tiražu, perrašykite kelis akordus ir sukurkite kiek kitokią melodiją“, – rašoma leidinyje.
Antra sąlyga – užsitikrinti išėjimą į finalą sunkiu darbu. Dabar britų atlikėjai į „Eurovizijos“ finalą patenka be atrankų, ir, autoriaus teigimu, nuo to laiko, kai įsigaliojo tokia taisyklė, britų atstovų „Eurovizijoje“ lygis nuolatos krinta.
„Nesuprantami pavadinimai padidina dainos galimybes“, – rašo „The Times“, kartu pastebėdami, kad tinka pavadinimai, kurie visiems suprantami ir be vertimo, pavyzdžiui, „Boom-Bang-a-Bang“.
Taip pat atlikėjams rekomenduojama palikti postmodernizmo elementų, tuomet galima užkariauti ir sarkastiškų žiūrovų simpatijas.
Visiems žinoma, kad „Eurovizija“ – politinis konkursas, kuriame šalys balsuoja už kaimynes. Žurnalistas juokais siūlo, kad „Eurovizijoje“ taip pat dalyvautų Škotija, Velsas, Šiaurės Airija, kai kurios Didžiajai Britanijai priklausančios salos, nes tuomet šansai smarkiai padidėtų.
Šiam konkursui nepakenktų ir koks specialus sumanymas, pavyzdžiui, iš pianino išlendanti balerina, kuri gali tapti pergalės „Eurovizijoje“ garantu.
„Nesėkmės atveju bandykite iš naujo“, – siūloma leidinyje ir primenama, kad norvegas Jahnas Teigenas, 1978 metais negavęs nė vieno balo, dalyvavo dar dviejuose finaluose ir 14 atrankos turų.
„Sėkmės atveju bandykite iš naujo“, – pastebi autorius ir primena, kad Johnnys Loganas laimėjo ir 1980-aisiais, ir 1987-aisiais.
Žurnalistas taip pats siūlo vengti diskutuotinų temų bei pareiškimų ir galiausiai pataria: „Pasirinkite dainą, kuri jums iš tiesų patinka: juk jums teks dainuoti ją iki karsto lentos.“