„Discoteque“ sparčiausiai populiarėjančių pasaulio dainų sąraše užėmė 11-ą vietą

„Eurovizijos“ dainos užkariavo „Spotify“ platformą: tarp sparčiausiai populiarėjančių dainų – beveik išvien konkurso hitai. Beje, sąraše atsidūrė ir „The Roop“ atliktas kūrinys „Discoteque“, kuris, kaip platformos rodikliai sufleruoja, ir toliau sparčiai populiarėja.
„The Roop“ spaudos konferencija prieš antrą „Eurovizijos“ pusfinalį
„The Roop“ spaudos konferencija prieš antrą „Eurovizijos“ pusfinalį / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ne Europoje gyvenantis žmogus, šiuo metu „Spotify“ platformoje atsidaręs sparčiausiai populiarėjančių hitų 50-uką, turbūt gerokai nustebtų, nes daugumos žinomiausių pasaulio atlikėjų čia – nė kvapo. Praūžus „Eurovizijos“ konkursui, grojaraštis „Viral 50“ gerokai pasikoregavo ir į pirmąsias pozicijas pastatė šio konkurso dalyvių dainas.

Ekrano nuotr./„Spotify“ „Viral 50“ grojaraščio iškarpa
Ekrano nuotr./„Spotify“ „Viral 50“ grojaraščio iškarpa

Pirmojoje šiuo metu puikuojasi Ukrainos konkursinė daina, trečioje – „Eurovizijos“ nugalėtojai italai. Sąrašo priekyje taip pat iškilusios suomių, šveicarų, prancūzų ir Azerbaidžano atstovų konkurse dainos.

Tarp sparčiausiai pasaulyje populiarėjančių dainų, 11-oje vietoje, – ir Lietuvos atstovų „Eurovizijoje“ „The Roop“ daina „Discoteque“. Kaip rodo platformos ženkliukas, tikėtina, daina sąraše netrukus kils į viršų.

VIDEO: The Roop - Discoteque - LIVE - Lithuania

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis