Naujasis šūkis rodo unikalią Jungtinės Karalystės, Ukrainos ir priimančiojo miesto Liverpulio partnerystę, kuria siekiama, kad „Eurovizijos“ dainų konkursas pasiektų viso pasaulio žiūrovus, ir neįtikėtiną muzikos galią suvienyti bendruomenes. Jis taip pat atspindi pačias konkurso ištakas, sukurtas siekiant suartinti Europą per bendrą televizijos patirtį įvairiose šalyse.
Praėjusiais metais laidą žiūrėjo daugiau nei 160 milijonų žiūrovų, todėl ryški ir platesnė tapatybė puoselėja šią bendrą kultūrinę patirtį, kai milijonai širdžių plaka kaip viena.
Įkvėptos Ukrainos ir Jungtinės Karalystės vėliavų, naudojamos spalvos atspindi konkurso džiaugsmą ir įvairovę.
Spalvingas EKG (elektrokardiogramos) efektas sukuria virtinę širdžių, kurių kiekviena reaguoja į ritmą ir garsą, kad iliustruotų bendrą visų „Eurovizijos“ dalyvių ir žiūrovų širdies plakimą.
Mus visus „vienija muzika“. Naudojamas šriftas pavadintas „Penny Lane“, kurį įkvėpė XX a. ketaus ženklai su Liverpulio gatvių pavadinimais, ir tai yra palinkėjimas į turtingą miesto muzikinį paveldą.
Naująjį prekės ženklą, sukurtą kūrybiškai bendradarbiaujant agentūrai „Superunion“ Jungtinėje Karalystėje ir Ukrainos kūrybinei studijai „Starlight Creative“, žiūrovai pirmą kartą pamatys šį vakarą nuo 20.00 val. vidurio Europos laiku oficialioje „Eurovizijos“ dainų konkurso svetainėje „YouTube“, o žiūrovai Jungtinėje Karalystėje – per „BBC Two“ ir „BBC iPlayer“.
Ši partnerystė parodo, kaip šou bus kuriamas bendradarbiaujant prieš ir už kameros ribų.