Žinomi apžvalgininkai įvertino Silvester Belt šansus „Eurovizijoje“: rezultatas gali nustebinti

Lietuva nekantriai laukia gegužės, kuomet muzikos gerbėjus prie televizijos ekranų pakvies didžiausias Europoje dainų konkursas „Eurovizija“. Šiemet savo jėgas ten išbandys ir Silvester Belt su lietuviška daina „Luktelk“. Muzikos apžvalgininkas įvertino jo šansus laimėti.
Justas Buivydas, Silvester Belt
Justas Buivydas, Silvester Belt / Skirmanto Lisausko, D.Umbraso nuotr.

Kovo 20 d. startuos nauja tinklalaidė „Suvienyti Eurovizijos“, kuri sveikinsis su ištikimais „Eurovizijos“ gerbėjais ir tais, kurie teigia nekenčiantys šios muzikos šventės, bet slapčia seka kiekvieną Lietuvos atlikėjų žingsnį konkurse.

„Suvienyti Eurovizijos“ idėjos autorius ir pagrindinis balsas Justas Buivydas klausytojams žada išskirtinius pokalbius su rinktiniais „Eurovizijos“ žinovais, originaliais atlikėjais ir jiems ryškiai pasirodyti scenoje padedančiomis komandomis. Neišvengiamai dalis tinklalaidės laiko bus skirta prognozėms. Ar Lietuvos atstovo Silvester Belt daina „Luktelk“ išliks tarp favoritų iki pat gegužės 11 d. vyksiančio finalo? Kokias vietas tarptautiniai ekspertai prognozuoja Silvester konkurentams? Kas bus lyderiai, o kas save guos proga parodyti talentą Europos ir Australijos publikai bent tris minutes?

D.Umbraso nuotr./Justas Buivydas
D.Umbraso nuotr./Justas Buivydas

„Net neabejoju, kad Lietuva pateks į finalą“, – sako William Lee Adams, populiariausios pasaulyje nepriklausomos „Eurovizijos“ interneto svetainės „Wiwibloggs“ ekspertas. „Tai modernus hitas, o šis pasirodymas atskleidžia Lietuvą kaip šiuolaikišką šalį. Nuo pat pirmo jūsų pusfinalio komentarai mūsų portale reakcijos ir apžvalgos socialiniuose tinkluose – visi kalba apie Silvester. Žmonės jį įsimylėjo. Ir šie komentarai yra iš įvairiausių šalių: Jungtinės Karalystės, Prancūzijos, Italijos. Žmonės visoje Europoje labai gerai vertina dainą „Luktelk“

Silvester Belt
Silvester Belt

Eksperto komentarą patvirtina tūkstančius „Eurovizijos“ gerbėjų sutelkusios programėlės „My Eurovision Scoreborad“ duomenys. Bendroje 2024 metų lentelėje „Luktelk“ yra tarp 5 daugiausiai taškų turinčių dainų, o toje pačioje programėlėje vykstančiame pirmojo pusfinalio balsavime Silvester yra įsitaisęs pirmoje lentelės vietoje.

Pirmame „Suvienyti Eurovizijos“ epizode su Williamu Lee Adamsu klausytojai išgirs ne tik pagyras lietuvių drąsai į dainų konkursą siųsti originalius pasirodymus, bet ir papasakos apie tai, kodėl Lietuvai šiemet gali nepavykti pagerinti aukščiausio rezultato, 6-osios vietos, pasiekto konkurse dar 2006 m.

D.Umbraso nuotr./Justas Buivydas
D.Umbraso nuotr./Justas Buivydas

Ekspertas įvertins 2024 metų konkurso lygį: „Daugiau pasirodymų nei įprastai yra originalūs, išskirtiniai, jiems nerūpi taisyklės ar kažkieno lūkesčiai. Todėl tai labai įdomūs metai, visiškai nenuspėjami ir laukiniai“; nurodys šalis ir atlikėjus, turinčius daugiausiai šansų laimėti.“

Kituose epizoduose Justas kalbins mokslininką, sociologą Artūrą Tereškiną apie „Eurovizijos“ fenomeną Lietuvoje, Ukrainos „eurovizinės“ delegacijos vadovę Oksana Skybinska apie konkurso svarbą į karą įtrauktai šaliai ir kitus išskirtinius pašnekovus.

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Silvester Belt
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Silvester Belt

Beveik dvidešimt metų atidžiai sekantis „Euroviziją“ Justas vengia eksperto statuso ir save mieliau vadina „Eurovizijos“ apžvalgininku. Jo tikslas tinklalaidžių serijoje pristatyti muzikos įvairovę dainų konkurse, griauti, o kartais ir tvirtinti, stereotipus apie šį konkursą, bandyti pakeisti skeptikų požiūrį į Lietuvos dalyvavimą „Eurovizijoje“ ir susivienyti muzikinių atradimų šventėje.

Oficialaus „Eurovizijos“ dainų konkurso transliuotojo Lietuvoje – LRT – tinklalaidės „Suvienyti Eurovizijos“ bus skelbiamos kiekvieną trečiadienį iki gegužės 1 d. LRT radiotekoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis