„Eurovizijos“ atrankoje išpeiktos Milda ir Saulenė rėžė atgal: keista, kad balus atėmė pirštinės

Ko gero, lipdamos į nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos sceną Saulenė Chlevickaitė ir Milda Martinkėnaitė nesitikėjo, kad bus šitaip supeiktos. Atrankos laidos filmavimo metu komisija drąsiai rėžė visai nesupratusi merginų pasirodymo, nesibodėjo išpeikti ir jų įvaizdžio scenoje. „Peršasi išvada, kad tiesiog stovėti ir dainuoti visada yra geriau“, – apmaudo po kritikos bangos neslėpė Saulenė.
Milda ir Saulenė
Milda ir Saulenė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Penktosios „Eurovizijos“ atrankos laidos filmavimas vyko antradienio vakarą. Jo metu scenoje susikovė 12 dainininkų, sėkmingai įveikusių pirmąjį konkurso etapą. Televizijos žiūrovai šią atrankos laidą išvys šeštadienio vakarą.

Vienas iš pasirodymų, kurį pamatys žiūrovai, yra Mildos Martinkėnaitės ir Saulenės Chlevickaitės. Atrankoje duetas dalyvauja su daina „Paper heart“, ir sausio pradžioje sėkmingai įveikė pirmąjį atrankos etapą – nepritrūko nei komisijos, nei žiūrovų balsų.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Milda ir Saulenė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Milda ir Saulenė

Pirmame etape merginos scenoje tiesiog dainavo – ypatingo šou žiūrovams neparodė. Tačiau antrąkart eurovizinėje scenoje jos pasirodė labiau pasistengusios – kiek pakeitė savo sceninį įvaizdį, į pasirodymą įtraukė ir graffiti menininką. Kol merginos dainavo, jis ant scenoje pastatytos sienos išraitė dueto eurovizinės dainos pavadinimą.

Baigusios savo pasirodymą M.Martinkėnaitė ir S.Chlevickaitė scenoje liko stovėti su šypsena – nė neįtarė, kad netrukus komisija jas išpeiks. Tačiau tos šypsenos greitai dingo, mat gražių žodžių vertintojai pasirodymui gailėjo.

Vertinant S.Chlevickaitės ir M.Martinkėnaitės pasirodymą komisijai užkliuvo, atrodytų, viskas. Pirmiausia jie nesuprato, kam gi tas graffiti menininkas scenoje reikalingas – sakė, pasirodymas dėl jo įdomesniu netampa. Suabejojo ir dainos perspektyvomis didžiajame „Eurovizijos“ konkurse: sakė, kažkiek primena Katy Perry kūrybą, bet yra prasčiau.

O kone daugiausiai laiko komisijos nariai skyrė merginų įvaizdžio aptarimui: labai nepatiko tos guminės pirštinės, kuriomis atlikėjos paslėpė po vieną ranką. Vertintojai nesuprato, kam tos pirštinės reikalingos, mat pasirodė praktikoje visai nepanaudotos, o ir nepapuošusios.

Šitiek kritikos S.Chlevickaitę ir M.Martinkėnaitę įskaudino: juk berisuošdamos konkursui jos visą dūšią atidavė. Savo apmaudą dėl komisijos žodžių S.Chlevickaitė išliejo 15min.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Milda ir Saulenė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Milda ir Saulenė

„Džiaugiamės gavusios antrąjį šansą pasirodyti „Eurovizijos“ atrankos scenoje, kadangi jautėm, kad galima sukurti tikrai įdomių dalykų. Idėjų kaip visada mūsų galvose daug, bet išsigryninom viską iki piešinio ant sienos, o jį sukurti per 3 minutes, kiek trunka daina, išties nėra paprasta. Žinoma, tai buvo tik pasiūlymas būti išskirtinėm ir kitokioms – juk „Eurovizijoje“ tas taip pat yra labai svarbu“, – apgailestavo atlikėja.

Ji neslėpė nusistebėjimo, kad šitiek komentarų sulaukė pirštinės. „Na, jos tikros žvaigždės, beveik kaip eurovizininko Aivaro kepurė. Po pasirodymo girdėjome visko, bet komisijos narių šmaikštumas mums patinka. Iš tiesų, mūvėti pirštines pasiūlė ir jas sukūrė stilistė Rūta Čepytė. Manome, jos puikiai susiliejo su tuo graffiti piešiniu. Bet kokiu atveju, tai yra dainos konkursas, tad labai nustebome beveik negavusios kritikos dėl dainos – tik už nepatikusį piešinį ar pirštines eurovizinių balų negavome. Peršasi išvada, kad tiesiog stovėti ir dainuoti visada yra geriau, o skleisti kūrybiškumą, rodyti kitas dainos bei savo spalvas yra blogai“, – kalbėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis