„Eurovizijos“ gerbėjams – galimybė laimėti bilietus į Roterdamą

„Eurovizijos“ organizatorė Europos transliuotojų sąjunga (angl. European Broadcasting Union, EBU) rengia konkursą ir kviečia muzikos gerbėjus kurti XVII amžiuje sukurtos, „Eurovizijos“ himnu tapusios Marco-Antoine`o Charpentiero giesmės „Te Deum“ interpretacijas.
Duncanas Laurence'as
Duncanas Laurence'as / „Scanpix“ nuotr.

Konkurso nugalėtojui bus įteikti 2 bilietai į Roterdame (Nyderlanduose) gegužės mėnesį vyksiantį „Eurovizijos" dainų konkursą, apmokėta nakvynė viešbutyje didžiojo finalo naktį ir kelionės išlaidos (iki 750 EUR).

Dalyvauti konkurse galima iki balandžio 1 dienos. Sukurtos interpretacijos turi būti ne ilgesnės nei viena minutė, nufilmuotos ir įkeltos į „Instagram" prirašant grotažymę #EBU70contest ir pažymint Europos transliuotojų sąjungą (@ebu_hq), rašoma pranešime spaudai.

„Eurovizijos“ rengėjų nuotr./„Eurovizija 2020“ Roterdame
„Eurovizijos“ rengėjų nuotr./„Eurovizija 2020“ Roterdame

Kaip pabrėžia konkurso organizatoriai, interpretacijos gali būti pačios įvairiausios – sugrotos ar sudainuotos bet kuriuo muzikos stiliumi, atliekamos solo, duetu ar grupe.

Konkurse gali dalyvauti vyresni nei 18 metų amžiaus asmenys. Nugalėtojas bus paskelbtas balandžio pabaigoje. Išsamiau apie konkurso taisykles skaitykite čia.

„Eurovizijos" dainų konkurso organizatorė EBU šiemet mini įkūrimo 70-metį. Lietuvos visuomeninis transliuotojas LRT šiai visos Europos visuomeninius transliuotojus vienijančiai organizacijai priklauso nuo 1993-ųjų.

Šių metų „Eurovizija" vyks gegužės 12–16 dienomis Roterdame. Lietuvai šiemet atstovaus grupė „The Roop" su daina „On Fire".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis