„Eurovizijos“ kanale – netikėtas Silvester Belt koveris: Troye Sivano hitą „Rush“ atliko ne veltui

Trečiadienį „Eurovizijos“ gerbėjai sulaukė staigmenos – oficialiame dainų konkurso YouTube kanale pasirodė netikėtas Silvester Belt sudainuotas koveris. Lietuvos atstovas australų dainininko Troye Sivano hitą „Rush“ atliko ne veltui – tam yra priežastis.
Silvester Belt, Troye Sivanas
Silvester Belt, Troye Sivanas / Scanpix ir stopkadro nuotr.

Artėjant populiariausiam Europos dainų konkursui, šių metų „Eurovizijos“ dalyviai laiko veltui neleidžia – svečiuojasi vieni kitų šalyse, leidžiasi į įvairius projektus, kartu kuria „TikTok“ vaizdo įrašus ir įamžina akimirkas kituose socialiniuose tinkluose.

Trečiadienio vakarą „Eurovizijos“ gerbėjai sulaukė dar vienos staigmenos. Dainų konkurso YuoTube kanale pasirodė Silvester Belt sudainuotas koveris.

Lietuvos atstovas žinomo australų dainininko, aktoriaus Troye Sivano dainą „Rush“ perdainuoti pasirinko ne veltui – būtent šis atlikėjas yra Silvestro muzikinis autoritetas.

Pedro Pacheco nuotr./Silvester Belt Madride
Pedro Pacheco nuotr./Silvester Belt Madride
„Scanpix“ nuotr./Troye Sivanas
„Scanpix“ nuotr./Troye Sivanas

„Man retai kada patinka vienas atlikėjas, bet visgi išskirčiau Troye Sivan. Jis mane įkvėpė ne tik kaip dainininkas: mūsų gyvenimo patirtys panašios, jo stilius, kūryba, rūpesčiai – viskas man artima. Džiaugiuosi turėjęs gerą pavyzdį, kuris įkvėpė būti drąsesnį, nebijoti pripažinti, kas esu“, – žurnalui „Žmonės“ yra pasakojęs Lietuvos „Eurovizijos“ atstovas.

Pasirodžius dainos koveriui, po įrašu pradėjo plūsti gerbėjų komentarai. Daugelis komentatorių pastebėjo, kad lietuvis ne tik išvaizda, bet ir dainavimo maniera išties primena Troye Sivan.

Įvertinkite:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis