„Eurovizijos“ laimėtojas atsisveikino su mergina: išvyko į fronto liniją Ukrainoje

„Eurovizija“ pasibaigė, o jos laimėtojais tapę Ukrainos atstovai „Kalush Orchestra“ grįžta į realybę. Muzikantai jau išvyko iš viešbučio Turine ir netrukus grįš į savo šalį, kur toliau kovos su priešu.
„Kalush Orchestra“ išvyksta iš Turino
„Kalush Orchestra“ išvyksta iš Turino / „Scanpix“/AP nuotr.

„Eurovizijos“ dainų konkursą ką tik laimėjusios folkrepo grupės „Kalush Orchestra“ lyderis Olehas Psiukas atsisveikino su savo mergina Oleksandra ir išvyko į Ukrainą, kur prisijungs prie fronto linijos kare prieš Rusiją, rašo dailymail.co.uk.

Atlikėjas sekmadienio popietę buvo nufotografuotas apsikabinęs ir bučiuojantis savo mylimąją prie viešbučio Turine, kuriame su kitais grupės nariais gyveno pastarąsias porą savaičių.

Užsidėjęs savo firminę rožinę kepuraitę ir nešinas kuprine, O.Psiukas susidėjo daiktus į taksi automobilį ir išvažiavo į oro uostą.

Visi „Kalush Orchestra“ nariai aktyviai prisideda prie pagalbos savo šaliai ir tautiečiams taip, kaip geriausiai gali. Vieni prisijungė prie teritorinės gynybos, kiti padeda nuo karo bėgantiems žmonėms.

Nors Ukrainos piliečiams nuo 18 iki 60 metų išvykti iš šalies šiuo metu uždrausta, valdžios institucijos leido grupei leistis į eurovizinę kelionę. Ir ne veltui – „Kalush Orchestra“ pelnė pergalę. Vis dėlto grupės nariai puikiai suprato, kad po konkurso teks sugrįžti į žiaurią karo realybę, nuo kurios jie net ir neketino bėgti.

„Buvome gavę specialų leidimą išvykti iš Ukrainos, o po konkurso darysime tai, ką darėme anksčiau. Pavyzdžiui, aš esu subūręs 35 žmonių savanorių organizaciją. Mes padedame žmonėms rasti pastogę, transportą ir vaistus. Kasdien stengiamės padėti ukrainiečiams“, – aiškino O.Psiukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis