Nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos laidų E.Sašenko šįmet nežiūrėjo – trukdė darbo reikalai. Tačiau domėjosi. „Aišku, kad sekiau naujienas apie šių metų nacionalinę atranką. Žinau ir kas dalyvavo, ir kas laimėjo. Man įdomu sekti šį konkursą“, – Žmonės.lt sakė dainininkė.
E.Sašenko džiaugiasi, kad Lietuvos garbę šių metų konkurse gins Vilija Matačiūnaitė. „Su Vilija ne kartą dalyvavau bendruose televizijos šou. Pažįstu ją kaip žmogų – ji atrodo užsispyrusi mergiotė, kuri sieks geresnio rezultato ir, tikiu, gali jį pasiekti. Linkiu jai sėkmės – tegul šis kelialapis jai prilygsta naujam geram startui ir tampa puikia gyvenimiška patirtimi“, – pozityviai kalba ji.
Kūrinį „Attention“, kurį V.Matačiūnaitė dainuos „Eurovizijoje“, E.Sašenko taip pat vertina palankiai: „Tai – įdomi daina. Šiame konkurse nors ir nedažnai, tačiau nuskamba kūriniai, neatitinkantys eurovizinio formato. Jie visada pasiteisina. Tačiau viskas priklauso net ne nuo dainos – svarbu yra jos atlikimas, pateikimas.“
Svarbi politika
Anot E.Sašenko, ne tik daina lemia atstovo sėkmę konkurse. Daug svarbesni gali būti kiti dalykai. „Manau, kad europiečių simpatijos konkurse skambančioms dainom mažai ką lemia konkurso baigčiai. Daugiausia rezultatus lemia šalių tarpusavio santykiai, vykdoma užsienio politika. Vis dėlto tikrieji „Eurovizijos“ gerbėjai ir susirenka pačiame konkurse. Norint pelnyti jų balsus reikia juos sudominti – kažkuo išsiskirti, patraukti, daug su jais bendrauti. Manau, kad aš gerbėjus sudominau savo daina, balsu. Vilija irgi galėtų sudominti tuo“, – sakė dainininkė.
Išgirdusi V.Matačiūnaitės pasisakymus, neva ji į „Euroviziją“ važiuoja nugalėti, E.Sašenko tai priima kaip pokštą. „Manau, kad Vilija tik juokauja. Kitaip to paaiškinti negalėčiau. Juk visi žino, kad mes niekaip nelaimėsim. Nežinau, ką turėtume padaryti, kad laimėtume“, – svarsto dainininkė.
Negaili patarimų
E.Sašenko savo kailiu patyrė, ką reiškia pikti komentarai ir kokia jų įtaka atlikėjui. V.Matačiūnaitei dainininkė linki atsirinkti, kurių kalbų klausytis. „Kritikai tave valgo kiek tik gali – kramsnoja su pasimėgavimu. Tačiau tam mes ir esame vieši asmenys – reikia džiaugtis, kad kritikuoja. Kritikos dėka einama į priekį. Žinoma, kritiką reikia atsirinkti – svarbu, kai kritikuoja profesionalai“, – sako ji.
Anot E.Sašenko, šiuo metu V.Matačiūnaitė turėtų stengtis kaip galima daugiau reklamuoti savo dainą „Attention“: „Reikia kuo daugiau reklamuotis. Daina turi įsiminti. Juk vienąkart išgirdus dainą ją įvertinti yra sunku – reikia, kad kūrinys taptų atpažįstamas, nes tada jis konkurse turi didesnius šansus. Pavyzdžiui, kūrinys „Euphoria“ – prieš konkursą radijo stotyse ši daina skambėjo begalę kartų. Nesakau, kad ši daina yra bloga – ji tobula, tačiau didelę įtaką pergalei turėjo dainos žinomumas.“
Sužinojusi, kad V.Matačiūnaitė jau planuoja keliones į Rygą ir Amsterdamą, kur „Eurovizijos“ gerbėjams iš anksto pristatys savo dainą, E.Sašenko tikina nematanti reikalo pasirodyti tokiuose renginiuose – pati atstovaudama Lietuvai į svečias šalis koncertuoti ji nevažiavo. „Ten vyksta vakarėliai. Susirenka „Eurovizijos“ gerbėjai, tarpusavy atlikėjai padainuoja dainas. Nemanau, kad tai – „super vau“ reklama. Manau, tai beprasmiška. Tačiau jei Vilija žada ten važiuoti – smagu: pabuvos užsienio šalyse“, – sako dainininkė.
Brangiai kainuoja šou
Nors viešojoje erdvėje neretai skamba pasipiktinimai, kad Lietuvos atstovui „Eurovizijos“ atrankoje nuolat trūksta finansavimo, E.Sašenko tikina, kad viskas priklauso nuo poreikių – daug pinigų reikia, jei žadi kurti įspūdingą šou.
„Dalyvauti „Eurovizijoje“ nėra labai brangu. Tikėjausi, kad sumos ten siekia šimtą tūkstančių litų, tačiau tai yra nesąmonė – ir pusės tiek užtektų. Aišku, jei nori ypatingo šou su specialiais efektais, kad, pavyzdžiui, Vilija į sceną atskristų, tada žinoma, tai kainuoja brangiai. Tačiau mano pasirodymas toks ypatingas nebuvo – nereikėjo mokėti brangiai“ , – prisimena E.Sašenko.