„Fusedmarc“ – apie savo anglų kalbos žinias: „Svarbiausia ne kalba, o tai, ką darai scenoje“

Kaip ir ankstesniais metais, taip ir šiemet, „Eurovizijos“ gerbėjai ieško ir randa dalyvių trūkumų. Šįkart daugeliui užkliuvo lietuvių atstovų „Fusedmarc“ anglų kalbos gebėjimai. Patys muzikantai sako, kad į tokius komentarus dėmesio nekreipia – juk čia svarbiausia daina, į kurią jie sudėjo viską, ką norėjo pasakyti.
 „Fusedmarc“ susitikimas su gerbėjais
„Fusedmarc“ Kijeve / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Sekmadienio vakarą Kijeve buvo paskelbta oficiali „Eurovizijos“ pradžia – Vilniaus televizijos bokšto ilgio kilimu žengė 42 šalių dalyviai, tarp jų – ir grupė „Fusedmarc“. Čia jie bendravo su daugybe užsienio žurnalistų, filmavosi interviu.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Eurovizijos“ atidarymas: iškilmingoje ceremonijoje raudonu kilimu žengė ir „Fusedmarc“

„Kai sekmadienį ėjome kilimu, viskas ten atrodė kaip greitas testas. Kiekvienam žurnalistui duodama po pusantros minutės, tad reikia greitai atsakyti. Sulaukėme daug vienodų klausimų – kaip Kijevas, kaip vertiname konkurentus, kaip jaučiamės... Tikrai neturėjom problemų kalbėdami apie tai“, – 15min sakė Denisas Zujevas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ atidarymo ceremonija
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ atidarymo ceremonija

Visgi komentatoriai jų anglų kalbos žinias skuba vertinti. Internete plinta vaizdo įrašai, kuriuose pašiepiami kai kurie Viktorijos Ivanovskajos atsakymai į užsienio žurnalistų klausimus. Tačiau Viktorija ir Denisas tikisi supratimo – juk jie pirmą kartą „Eurovizijoje“, tokio dydžio renginyje, kur pirmiausia juntamas stresas dėl pasirodymo – vien dėl to nėra lengva bendrauti, o dar svetima kalba.

Aš vis tiek išmoksiu, pasieksiu tokį rezultatą, kad tokie komentarai apie kalbos nemokėjimą dings

„Mes į tokius komentarus nereaguojame. Tiesą sakant, aš išvis nespėjau dar įsijungti kompiuterio. Bet ir gerai – o kam to reikia? Čia pagrindinis dėmesys turi būti į kitus dalykus“, – kalbėjo Denisas.

„Aš vis tiek išmoksiu, pasieksiu tokį rezultatą, kad tokie komentarai apie kalbos nemokėjimą dings. Aš nuolatos mokausi ir tikrai stengiuosi. Bet yra taip, kaip yra. Ir mes nekreipiam dėmesio, kas ką kalba. Mes čia galvojame apie visai ką kita – apie dainą, visą pasirodymą ir kitus svarbesnius dalykus“, – 15min tikino Viktorija.

Atlikėjų nuomone, ir komentatoriai turėtų kreipti dėmesį ne į tai, kaip jie kalba, o ką dainuoja scenoje. Visa tai, ką norėjo pasakyti, jie sudėjo į kūrinį „Rain of revolution“.

„Pagrindinė žinia yra tai, ką darai scenoje, kaip transliuoji savo nuotaiką ir ką tuo nori pasakyti. O kokia kalba tai vyksta – visiškai nesvarbu. Visa esmė čia yra daugiau nei kalba, netgi daugiau nei muzika“, – sakė D.Zujevas.

Viktorija antrino: „Reikia koncentruotis į save, klausant mūsų muzikos. Mums svarbiausia, kad žmogus po mūsų dainos turėtų savo nuomonę, susikurtų savitus jausmus.“

Andres Putting nuotr./„Fusedmarc“
Andres Putting nuotr./„Fusedmarc“

Savo eurovizine daina jie be galo džiaugiasi – kaskart išjaučia kiekvieną žodį ir tikisi, kad tai pasieks visus klausytojus.

„Ši daina mums suteikia daug džiaugsmo. Kai tobulinome kūrinį, mes vis sustodavome tam, kad galėtumėme tiesiog pašokti iš laimės. Tada toliau dirbome, gerinome visą kompoziciją ir vėl šokome, apsikabindavo ir verkdavom iš laimės. Į „Rain of revolution“ sudėjome labai daug nuotaikos, labai daug energijos, tokios šventiškos energijos“, – 15min pasakojo Viktorija Ivanovskaja.

Audrius Giržadas: „Kalbėjimas – nėra jų pagrindinė užduotis“

Lietuvos delegacijos vadovo Audriaus Giržado nuomone, anglų kalbos mokėjimas „Eurovizijos“ konkurse tikrai nėra svarbiausias dalykas. Kita vertus, tai padėtų pritraukti daugiau užsienio gerbėjų dėmesio.

„Tai padeda bendrauti su žiniasklaida, nes iškart tarp žurnalistų nuvilnija žinia, kuris atlikėjas kalba, o kuris – ne. Tada gauni dėmesio daugiau arba mažiau. Šiaip ar taip – ne visi žiūrovai tai pamato, todėl tai nėra pagrindinis faktorius, kuris nulemtų balsavimą. O ir šiaip – yra pavyzdžių, kai dalyviai moka puikiai kalbėti, bet geriau jau patylėtų“, – 15min sakė A.Giržadas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./ Audrius Giržadas
Luko Balandžio / 15min nuotr./ Audrius Giržadas

Visgi jis nesupranta tų, kurie „Fusedmarc“ internete teisia. „Kai žmonės šaiposi – tai yra nenormalu. Man atrodo, kad Viktorijos ir Deniso pagrindinė užduotis yra ne būti viešųjų ryšių specialistais, kas galbūt ir nebūtų minusas, bet jų uždavinys – padaryti viską maksimaliai scenoje. O tą jie puikiai daro.

Žinoma, jei geriau kalbėtų, tai nepakenktų – jie galėtų laisviau bendrauti. Bet dabar už tai juos kalti ant kryžiaus ir sakyti „oi, kokia gėda“, tikrai negalima. Yra atstovų, kurie laimėjo „Euroviziją“, mokėdami vos kelis žodžius. Šių metų favoritas italas kalba taip pat ne ką geriau – pats mačiau, kai jis ant raudono kilimo tiesiog bėgo nuo žurnalistų, kai jie bandė ilgiau kažko klausinėti. Jis viską paversdavo komedija, fotografavimąsi – juoku, o galiausiai atsisėdęs vidury kilimo sakė: „Man atsibodo, noriu pailsėti.“

Tad Audrius Giržadas siūlo verčiau kreipti dėmesį ne į kalbos mokėjimą, bet į pasirodymą ir kaip jis vertinamas žiūrovų.

„Tiesą pasakius, mane stebina, kodėl visi taip intensyviai aptarinėja šitą vaizdo įrašą. Kodėl niekas neaptarinėja, kaip visiškai kardinaliai pasikeitė komentarai po antrosios repeticijos. Aš pats perskaičiau visus komentarus – beveik nė vieno neigiamo. Netgi atsirado grotažymė, kad „Fusedmarc“ – labiausiai neįvertinta grupė. Visi sako, kad jie turi viską: puikus vaizdas scenoje, muzika, garsas – viskas puiku“, – 15min pasakojo Audrius Giržadas.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Eurovizijos“ atidarymas: iškilmingoje ceremonijoje raudonu kilimu žengė ir „Fusedmarc“

TAIP PAT SKAITYKITE: „Fusedmarc“ susitiko su Kijevo lietuviais: „Ukraina tikrai balsuos!“

VIDEO: Prisiminkite: lietuvių dainos, skambėjusios „Eurovizijos“ scenoje
VIDEO: Eurovizijos istorija: nuo kuklios pradžios iki pasaulinių žvaigždžių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis