G.Senkevičiūtė-Gabrea debiutuoja „Eurovizijos“ atrankoje: pristato dainą ir klipą

„Lietuvos balso“ dalyvė Gabrielė Senkevičiūtė-GABREA nusprendė savo jėgas išbandyti „Eurovizijos“ scenoje. Žiūrovų teismui atlikėja pristato eurovizinę dainą „Make It Real“.
Gabrielė Senkevičiūtė-GABREA
Gabrielė Senkevičiūtė-GABREA / Asmeninio albumo nuotr.

Pastaruoju metu Gabrea sako gyvenanti taip, kaip visada svajojo – koncertuoja po visą Lietuvą, o likusį laiką leidžia studijoje dirbdama prie naujų kūrinių. Tačiau atlikėja sako pasigedusi iššūkių, todėl nusprendė žengti dar ir į nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos sceną, rašoma pranešime spaudai.

„Nuo pat vaikystės stebėdavau visas „Eurovizijos“ atrankas, nepraleisdavau nė vieno tarptautinio konkurso. Žavėdavausi ten dalyvaujančiais atlikėjais, jų drąsa, pasirodymų įvairove, ir tyliai pasvajodavau kada nors taip pat žengti į šią sceną. Puikiai supratau, kad tam reikia turėti daug patirties, kad laukia daug sunkaus darbo ir pasiruošimo, – sako Gabrea. – Kadangi pastaraisiais metais itin daug koncertavau, įgavau patirties, subrendau kaip atlikėja, nusprendžiau, jog turėdama mane atspindinčią dainą, galiu pagaliau savo jėgas išbandyti ir aš.“

Savo eurovizinę dainą „Make It Real“ Gabrea parašė kartu su dviem talentingais kūrėjais -Justu Kulikausku ir Aurimu Galveliu.

„Make It Real“ – suprantama kiekvienam, joje nėra jokių išvedžiojimų, ji skirta mylintiems ar pradedantiems kurti santykius. Kiekvieni nauji santykiai pilni jaudulio, „drugelių pilve“, nežinios, tikėjimo ir noro, kad tai kažkur nuvestų. Susitikę studijoje su Justu ir Aurimu ilgai ieškojome, kokio skambesio norime tokiai dainai, bet visi trys sutikome su idėja, kad tai turi būti šiuolaikiška ir ritminga. Manau, kad tai mums pavyko puikiai išpildyti“, – šypsosi Gabrea.

VIDEO: GABREA - Make It Real (#Eurovision 2022)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis