Grupės „Shower“ nariai – apie kritiką po „Eurovizijos“ atrankos: „Mums tai išėjo į naudą“

Trečiojo Eurovizijos pusfinalio žiūrovų favoritai grupė „Shower“ pilnu pajėgumu ruošiasi konkurso finalui.
„Shower“ „Impossible“
Grupė „Shower“ / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Nepaisant sėkmės pusfinalyje, režisierius Šarūnas Rudys, pripažįsta, kad galutinis vaizdas finale bus gerokai pakitęs: „Transliacijos metu pamatėme, kurie kūrybiniai sprendimai veikia, o kuriuos reikia koreguoti. Girdime grupės klausytojus ir norime nuraminti, kad finalinis pasirodymas yra tvarkomas. Mums tai eurovizinis debiutas, natūralu, jog tam tikri momentai tiesiog nesuveikė.“

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“
„Shower“ „Impossible“ / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Grupės „Shower“ nariai neslepia, kad finaliniam „Eurovizijos“ atrankos pasirodymui ruoštis padeda kone dvigubai didesnė kūrybinė komanda nei pusfinalyje.

„Gal tai, kad pilnai neišpildėme pasirodymo vizijos per pusfinalį, mums visgi išėjo į naudą. Sulaukėme patarimų iš „Eurovizijos“ senbuvių ir išgryninome pasirodymo kryptį. Liko viską parodyti žiūrovams“, – pasiruošimą komentuoja grupės bosistas Vainius Indriūnas.

Grupė „Shower“
Grupė „Shower“

Tiesa, apie didelio susidomėjimo sulaukusią pasirodymo dalį – manekenus scenoje ir jų reikšmę, grupės vokalistas, Simonas Krukonis, nedaugžodžiavo: „Meninių sprendimų interpretaciją, kuri finale gali kisti, paliekame žiūrovams“, – taip sukėlęs abejonę šio elemento išlikimu „Eurovizijos“ finale.

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“
„Shower“ „Impossible“ / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Grupės „Shower“ klausytojų dėmesio sulaukęs kūrinys „Impossible“ Eurovizijos finale skambės vasario 17-ąją, Klaipėdoje, „Švyturio“ arenoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?