Grupės „Shower“ nariai – apie kritiką po „Eurovizijos“ atrankos: „Mums tai išėjo į naudą“

Trečiojo Eurovizijos pusfinalio žiūrovų favoritai grupė „Shower“ pilnu pajėgumu ruošiasi konkurso finalui.
„Shower“ „Impossible“
Grupė „Shower“ / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Nepaisant sėkmės pusfinalyje, režisierius Šarūnas Rudys, pripažįsta, kad galutinis vaizdas finale bus gerokai pakitęs: „Transliacijos metu pamatėme, kurie kūrybiniai sprendimai veikia, o kuriuos reikia koreguoti. Girdime grupės klausytojus ir norime nuraminti, kad finalinis pasirodymas yra tvarkomas. Mums tai eurovizinis debiutas, natūralu, jog tam tikri momentai tiesiog nesuveikė.“

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“

Grupės „Shower“ nariai neslepia, kad finaliniam „Eurovizijos“ atrankos pasirodymui ruoštis padeda kone dvigubai didesnė kūrybinė komanda nei pusfinalyje.

„Gal tai, kad pilnai neišpildėme pasirodymo vizijos per pusfinalį, mums visgi išėjo į naudą. Sulaukėme patarimų iš „Eurovizijos“ senbuvių ir išgryninome pasirodymo kryptį. Liko viską parodyti žiūrovams“, – pasiruošimą komentuoja grupės bosistas Vainius Indriūnas.

Grupė „Shower“
Grupė „Shower“

Tiesa, apie didelio susidomėjimo sulaukusią pasirodymo dalį – manekenus scenoje ir jų reikšmę, grupės vokalistas, Simonas Krukonis, nedaugžodžiavo: „Meninių sprendimų interpretaciją, kuri finale gali kisti, paliekame žiūrovams“, – taip sukėlęs abejonę šio elemento išlikimu „Eurovizijos“ finale.

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./„Shower“ „Impossible“

Grupės „Shower“ klausytojų dėmesio sulaukęs kūrinys „Impossible“ Eurovizijos finale skambės vasario 17-ąją, Klaipėdoje, „Švyturio“ arenoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis