Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„InCulto“ apsidraudė nuo paskutinės vietos „Eurovizijoje“ (nuotraukos)

Penktadienį viešbutyje „Reval Hotel Lietuva“ įvykusioje spaudos konferencijoje „InCulto“ vyrukai atskleidė, kad ir nelaimėję pirmosios vietos jie tikrai neliūdėtų, o likę paskutinėje vietoje netgi gautų pinigų.
Spaudos konferencija
Jurgis Didžiulis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Spaudos konferencija
Spaudos konferencija

Šį šeštadienį muzikos klube „New York“ planuojamas „InCulto“ išlydėtuvių koncertas, o jau pirmadienį, gegužės 17 dieną grupės nariai išvyksta į Oslą ruoštis „Eurovizijos“ konkursui.

Grupės vadybininkas Vaidas Stackevičius pasidžiaugė, jog Lietuvos atstovų „Eurovizijoje“ koncertinis turas ir reklamos kampanija yra didžiausia iš visų šiųmečių konkurso dalyvių. Surengti savo koncertus „InCulto“ jau spėjo dvylikoje šalių, iš kurių devynios priklauso tam pačiam antrajam pusfinaliui – žiūrovų teismui prisistatys gegužės 27 dieną. Lietuviai specialiai koncertiniam turui rinkosi mažesnes valstybes, kad joms „galėtų padaryti didesnę įtaką“.

Grupė žinias apie savo kūrybą skleidė ir naujų gerbėjų susirado užsienyje nemokamai dalinusi kompaktines plokšteles su „inCulto“ eurovizine daina. Šiuos įrašus ketinama dalinti ir žiniasklaidos atstovams Osle.

„Žiauriai „faina“ grupė, žiauriai „fainas“ gabalas. Buvo paprasta ir lengva prisidėti prie rėmimo ir mes tikimės, kad tikrai prisidėjome prie to, kad „InCulto“ laimėtų „Euroviziją“, – kalbėjo pagrindinio „InCulto“ rėmėjo UAB „ACME Baltija“ generalinis direktorius  Tomas Palšis.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Spaudos konferencija
„InCulto“ narys Laurynas Lapė reklamuoja grupės CD

Oficialus „InCulto“ vežėjas oro bendrovė „airBaltic“ pažadėjo, kad jei  „Eurovizijos“ konkurso finale lietuviai pateks į geriausiųjų penketuką, visiems grupės nariams bus skirtas prizas - verslo klasės skrydis bet kuria norima kryptimi iš Vilniaus, o sekusiems konkursą aistruoliams – 500 skrydžių bilietų po 1 litą. Jei „InCulto“ laimėtų pirmą vietą, oro bendrovė Lietuvos gyventojams dovanos 1000 bilietų skrydžiams po litą bet kuriomis „airBaltic“ kryptimis iš Vilniaus.

Grupės lyderis Jurgis Didžiulis konferencijoje taip pat atskleidė, kad grupė yra apsidraudusi nuo pralaimėjimo – atsidūrusi paskutinėje vietoje „InCulto“ iš draudimo bendrovės „Gjensidige“ gautų 10 tūkstančių litų.

Pasaulis atveria kelią žmogui, kuris eina su tikslu ir su šypsena.

„Čia kad nusigerti gerai galima būtų“, – juokėsi J.Didžiulis.

Grupės lyderis paragino visus lietuvius nesnausti ir platinti pasaulyje žinią apie „Eurovizijoje“ dalyvaujančius „InCulto“ ir jų nuotaikingą dainą, informuoti apie tai svetur gyvenančius giminaičius ir draugus.

„Pasaulis atveria kelią žmogui, kuris eina su tikslu ir su šypsena“, – grupės moto pristatė J.Didžiulis, perfrazavęs savo mamos žodžius.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Spaudos konferencija
Spaudos konferencija

Grupės nariai didžiausio palaikymo tikisi iš Gruzijos, Airijos ir Švedijos gyventojų, taip pat konkurse nedalyvaujančių, bet balsavimo teisę turinčių norvegų ir Didžiosios Britanijos gyventojų.

„InCulto“ nariai džiaugėsi, kad pasiruošimas „Eurovizijos“ konkursui leido dar kartą išbadyti tarpusavio santykius, o daugybės repeticijų metu „InCulto“ tobulėjo, gerėjo koncertinė kokybė.

J.Didžiulio teigimu, jo žmona Erica kaip ir kitų grupės narių mylimosios labai prisidėjo prie „InCulto“ „psichologinio stabilumo“, o taip pat rūpinosi ir muzikantų apranga. Paklaustas, ar grupė koncertinių turų metu spėjo pademonstruoti ir savo talismaną–blizgančias kelnaites, J.Didžiulis nusijuokė, jog jas matė „ypatinga Olandijos publika“, o šį savo grupės akcentą muzikantai naudoja saikingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos