Išrinkite savo nugalėtoją. „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ po „Eurovizijos“ kurs miuziklą

Šeštadienį visa Lietuva sės prie televizorių ekranų ir stebės atkaklią 2019 nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos kovą. 15min studijoje tęsiasi eurovizinė karštinė – pokalbiai su atrankos dalyviais. Ketvirtieji – energingieji „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“, kurie tiesioginės transliacijos metu pasakojo, kodėl būtent jie turi važiuoti į Tel Avivą.
15min studijoje – „Eurovizijos“ finalininkai „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“
15min studijoje – „Eurovizijos“ finalininkai „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje daug dėmesio sulaukusi „Mažulė“ pelnė ne tik žiūrovų, bet ir komisijos simpatijas. Komisijos nariai prognozavo, kad „Mažulė“ gali tapti net didesniu hitu už kultinį grupės kūrinį „Į Venesuelą“, o muzikantų šokio judesius vadino lietuviškuoju „Gangnam Style“.

Nacionaliniame „Eurovizijos“ finale šį šeštadienį tai bus vienintelis kūrinys lietuvių kalba. Paskutinį kartą lietuviškai skambanti daina – Aistės Smilgevičiūtės „Strazdas“ – Lietuvai „Eurovizijoje“ atstovavo lygiai prieš dvidešimt metų, 1999-aisiais, taip pat Tel Avive.

Nepraleiskite pokalbio su grupės „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ nariais:

VIDEO: „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ po „Eurovizijos“ kurs miuziklą

Likus vos kelioms dienoms iki pasirodymo šeštadienį nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos finale grupė pasidalijo savo dainos „Mažulė“ vaizdo klipu.

Kad staigmena būtų kaip reikiant, šio vaizdo klipo filmavimui grupė įsigijo automobilį, užsidarė garaže, kur savomis rankomis perdarė jį į kabrioletą, išmontavo dujų įrangą, perdažė, papuošė. „Į savo vyrišką kolektyvą priėmėm naują narį ir jos vardas Mažulė“, – šypsosi muzikantai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis