Sanremo festivalyje nugalėjo Marco Mengoni: italas „Eurovizijoje“ bandys kartoti „Måneskin“ sėkmę

Šeštadienio naktį Italijos 73-ojo Sanremo festivalyje karūnuotas nugalėtojas, kuriam teko kelialapis į „Euroviziją“. Daugiausia palaikymo su „Due vite“.
Marco Mengoni
Marco Mengoni / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šeštadienį pasibaigė kultinis italų „Sanremo“ festivalis. Penkias naktis trukusiame festivalyje buvo daugybė pasirodymų, žymių atlikėjų, būta tikro šou, po kurio paskelbtas šalies atstovas „Eurovizijai“. Ši garbė atiteko atlikėjui Marco Mengoni.

Visi 28 atlikėjai tris kartus atliko savo dainas, o po to sekė pirmasis balsavimo ratas. Galiausiai penki geriausi atlikėjai paskutinį kartą dainavo savo dainas, tikėdamiesi iškovoti pergalę 73-iajame „Sanremo“ festivalyje.

Superfinale 34 proc. balsavusiųjų buvo per televiziją, 33 proc. spaudos žiuri (televizija ir spauda, radijas, internetinė žiniasklaida) ir 33 proc. visuomenės apklausos dalyvių. Tokiu būdu buvo sudaryta nauja finalinio penketuko rikiuotė, kurioje pergalę užsitikrino Marco Mengoni su daina „Due vite“.

Tai nėra staigmena, nes Marco Mengoni pirmavo pagal tikimybes ir ankstesnėse apklausose.

Apie Marco Mengoni

Marco Mengoni – italų popmuzikos dainininkas, gimęs Ronciglione, Italijoje. M.Mengoni greitai išgarsėjo Italijos muzikos scenoje 2009 m. laimėjęs trečiąjį Italijos „X-Faktoriaus“ sezoną. Nuo to laiko jis pardavė įrašų už 2,8 mln. eurų, taip pat visi septyni jo albumai pateko į populiariausiųjų sąrašus, o šiuo metu jo sąraše yra 15 geriausių singlų.

Įskaitant šiuos metus, M.Mengoni yra dalyvavęs „Sanremo“ festivalyje 2010 ir 2013 metais. 2013 m. jis laimėjo 63-iąjį festivalį su daina „L'essenziale“. Tais pačiais metais jis atstovavo Italijai „Eurovizijoje“ su savo laimėta daina ir užėmė garbingą 7 vietą, surinkęs 126 taškus.

Marco Mengoni – Due Vite:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis