Įvertinkite: dainininkė Dagna pristato eurovizinę dainą „Feel it“

Šiais metais nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje dėl galimybės atstovauti Lietuvai Ukrainoje susikaus ir profesionali dainininkė Dagna su daina „Feel it“, kuri, atlikėjos teigimu, verta skambėti šioje atrankoje.
Dagna
Dagna / Asmeninio albumo nuotr.

Muzikantų ir muzikos prodiuserių Kasparo Meginio ir Edgaro Žaltausko kurta daina nebuvo specialiai kurta šiam „Eurovizijos“ konkursui, tačiau išgirdus jos įrašą studijoje, anot Dagnos, neliko abejonių, kad ji verta skambėti konkurse. Kaip teigia pati atlikėja, daina „Feel it“ atskleidžia tą muzikinį skambesį ir tą muzikinę stilistiką, kurios ji taip ilgai ieškojo.

„Anksčiau, kai sulaukdavau klausimų, kodėl nebandau savo jėgų „Eurovizijoje“, visada sakydavau, kad kai turėsiu TĄ dainą, tada ir dalyvausiu. Šiais metais atėjo tas laikas“, – kalbėjo atlikėja.

VIDEO: DAGNA - Feel It

Daina, kurios žodžius sukūrė autorė Alina Gadeikytė, anot Dagnos, yra apie tikėjimą, pasitikėjimą savimi. Apie tai, kad kiekvienas mes esame savo svajonių ir baimių šeimininkas. Tik nuo mūsų pačių priklauso geresnis rytojus.

„Kas seka mano kūrybą, dainas, turbūt pastebės, jog tai nėra pirmoji daina su tokia motyvuojančia žinute. Susidurdama ir pati gyvenime su daugeliu išbandymų, įtampa, kažkokiomis dvejonėmis stengiuosi ir save visada motyvuoti. Už šios dainos tekstą esu dėkinga autorei Alinai Gadeikytei. Ji puikiai mane suprato ir perteikė mano mintis dainos žodžiuose“, – teigė Dagna.

Atlikėja pripažįsta, kad jos daina nėra šio konkurso standartas ir tai, jos manymu, yra tik privalumas. Taip pat Dagna kol kas neprognozuoja nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos baigties, nieko nesitiki, tačiau ruošiasi šimtu procentų atiduoti save atrankos scenoje ir mėgautis savo pasirodymais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis