Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Įvertinkite: „Queens of Roses“ pristato eurovizinę dainą „Fisherman“ ir fotosesiją

„Šiemet į žvejybą einame su tikslu pagauti savo auksinę žuvelę. Juk niekada negali žinoti, kokį laimikį parsineši namo“, – taip su šypsena „Queens of Roses“ merginos klausytojams pristato išskirtinį kūrinį pavadinimu „Fisherman“ (liet. „Žvejys“).
„Queens of Roses“
„Queens of Roses“ / Naglio Bieranco/Fotogenijų nuotr.

Antrus metus nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje dalyvaujančios merginos ir šiemet žada dėti visas pastangas, kad daina bei pasirodymas sužavėtų žiūrovus bei komisiją.

„Genialumas slypi paprastume. Pati dainos idėja ir žodžiai ilgam įstringa į atmintį, o tai ir gali lemti šios dainos ir pasirodymo sėkmę“, – pozityviai kalbėjo atlikėjos.

Tiems, kurie dainoje „Fisherman“ gali įžvelgti tik banalius žodžius ir prasmės nebuvimą, merginos siūlo pažvelgti kiek giliau: „Viskas taip aišku, kad net nuobodu? Na tuomet pabūkite to žvejo vietoje ir pagalvokite, kokią savo gyvenimo žuvį jūs esate pagavę ar vis dar gaudote“.

VIDEO: Queens of Roses - Fisherman (Eurovision 2017)

Daina „Fisherman“ tapo iššūkiu ir pačioms atlikėjoms. Dažnai televizijos scenoje elegantiškai atrodančios ir pakankamai santūrius pasirodymus rengiančios merginos šį kartą bus ir aktyvios, ir valiūkiškos, ir kaip niekada drąsios. „Kai dainuoji apie žuvį ir tikiesi atstovauti savo šalį Europai, privalai būti drąsus ir užtikrintas, – šypsosi Akvilė. – O jeigu rimtai, tai energijos mums niekuomet netrūksta, tik vis nerasdavome progos parodyti jos televizijos žiūrovams. Panašu, galimybė atsirado, taigi belieka ją teisingai išnaudoti.“

Atlikėjos dalinasi ir įvaizdinės fotosesijos nuotraukomis, kuriose pristato mados namų MAS924 specialiai merginoms kurtus sceninius kostiumus. Ar šį įvaizdį pasirinks ir Eurovizijos scenoje, televizijos žiūrovai galės pamatyti sausio 28 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos