„Kalush Orchestra“ aukcione pardavė „Eurovizijos“ trofėjų: gavo įspūdingą sumą

„Eurovizijos“ laimėtojai grupė „Kalush Orchestra“ aukcione pardavė „Eurovizijos“ dainų konkurso nugalėtojo statulėlę. Taip siekdami surinkti lėšų Ukrainai ir Ukrainos ginkluotosioms pajėgoms paremti. Sekmadienio vakarą internete surengę aukcioną, už trofėjų jie gavo įspūdingą sumą, kurią skirs kilniam tikslui.
„Kalush Orchestra“
„Kalush Orchestra“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Grupė „Kalush Orchestra“ aukcione pardavė „Eurovizijoje 2022“ laimėtą apdovanojimą. Pinigai bus skirti Ukrainos ginkluotųjų pajėgų reikmėms.

Apie tai buvo pranešta oficialioje grupės „Instagram“ paskyroje.

Gegužės 25 d. „Kalush Orchestra“ paskelbė parduodantys pagrindinį „Eurovizijos 2022“ prizą. Kova dėl krištolinio mikrofono buvo įnirtinga, dėl to aukciono finalas buvo nukeltas iš gegužės 28 į gegužės 29 d.

Skelbiama, kad trofėjus parduotas už 900 tūkstančių JAV dolerių (apie 840 tūkst. eurų). „Eurovizijos“ trofėjų įsigijo Taline registruota kriptovaliutų birža „WhiteBit“.

Tiesa, paaukojus net ir nedidelę sumą, buvo galima laimėti „Kalush Orchestra“ lyderio Oleho Psiuko rožinę kepuraitę, kuria pasipuošęs jis laimėjo „Euroviziją“.

Aukcione dalyvavę grupės gerbėjai iš viso paaukojo 11 milijonų Ukrainos grivinų.

Primename, kad vos tik prasidėjus Rusijos karui Ukrainoje, grupės „Kalush Orchestra“ nariai liko padėti savo šaliai. Buvo abejojama, ar karo siaubiama šalis apskritai šiemet galės organizuoti balsavimą, o atlikėjai vykti į Italiją. Tačiau ukrainiečiai užtikrino, kad jų šalies atlikėjai galės išvykti į „Euroviziją“ ir garbingai atstovaus šaliai.

Galiausiai ukrainiečių hiphopo grupė, kuri atlikdama dainą „Stefania“ derino etninius motyvus su šiuolaikiniais garsais, laimėjo šių metų „Euroviziją“ Turine. Žinoma, kad sėkmę atnešusi daina buvo sukurta grupės lyderio mamai ir galiausiai virto visos Ukrainos simboliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis