„YouTube“ kanale „Geizeris“ paviešintu vaizdo įrašu vėliau viešoje feisbuko grupėje „Eurovizija 2020“ pasidalijo ir Tomas Vytautas Raškevičius, Lygių galimybių integravimo skyriaus vadovas.
„Grupė „Little Big“ 2020 metais atstovaus Rusijai „Eurovizijos“ dainų konkurse. Po grupės kūrinio „Uno“ pasirodymo internete, LGBT+ naujienų portalas „PinkNews“ publikavo naujieną, kurioje rusų grupė liaupsinama dėl reiškiamo „palaikymo translyčių asmenų teisėms“ ir „Čečėnijos lyderio, atsakingo už gėjų vyrų valstybinį persekiojimą, trolinimo“. Bet ar iš tiesų „Little Big“ palaiko LGBT+ bendruomenę? – rašė Tomas Vytautas Raškevičius.
- Mes netyčia aptikome video įrašą, kuriame „Little Big“ grupės nariai, įskaitant dainininką Ilją Pruskiną, lankosi Briuselio „Pride“ eitynėse 2017 metais. Mus šokiravo retorika, kurią grupės nariai naudoja tarpusavyje, kalbėdami apie LGBT+ žmones. Mums taip pat labai gaila, kad grupės nariai homofobai yra klaidingai laikomi LGBT+ bendruomenės sąjungininkais.
Kadangi ne visi kalbame rusiškai, video įrašą papildėme angliškais subtitrais. Mes labai stengėmės ir atsiprašome už bet kokius smulkius netikslumus vertime. Rusų kalba mums taip pat nėra gimtoji.“
Homofobiški „Little Big“ narių pasisakymai įamžinti šiame vaizdo įraše:
15min primena, kad praeitais metais Lietuvoje koncertavusi karščiausia Rusijos reivo muzikos grupė dabar karaliauja visose šokių muzikos aikštelėse. Trys albumai, trys megahitai, dvidešimt beprotiškai juokingų vaizdo klipų, kurie „YouTube“ kanale peržiūrėti daugiau nei 300 milijonų kartų – visa tai „Little Big“ pasiekė per pastaruosius penkerius metus.
Antrąjį studijinį albumą „Funeral Love“ grupė išleido 2015 m. Jį išpopuliarino didelės sėkmės sulaukę kūriniai „Give Me Your Money“ ir „Big Dick“, kurių vaizdo klipų peržiūros viršijo rekordus. 2016 m. Vokietijos sostinėje vykusioje „Berlin Music Video Awards“ apdovanojimų ceremonijoje abu vaizdo įrašai buvo įvertinti ypatingais prizais.
Didžiosios sėkmės grupė „Little Big“ sulaukė pernai spalio mėn. išleidusi singlą „Skibidi“. Dainos vaizdo klipas, kurio peržiūrų skaičius „YouTube“ kanale jau peržengė 140 mln. ribą, tapo didžiausiu 2018 m. pabaigos hitu. „Skibidi“ šokis tapo tikru iššūkiu ir populiariu memu, kurį mėgina pakartoti daugelis garsenybių: TV žvaigždės, populiarūs reperiai, influenceriai ir blogeriai – visi susirgo „Skibidi“ šokio virusu.