„Lietuvos balso“ dalyvė Agnė Juškėnaitė: „Donny Montell – seksualus vyrukas, kuris privertė kiekvieną merginą seilėtis“

Eurovizijos karštligė užvaldė ir tinklaraštininkę, „Lietuvos balso“ dalyvę Agnę Juškėnaitę, kuri šiandien savo naujausiame vlog‘e aptarė Donatą Montvydą, jo pasirodymą ir kitus su Eurovizija susijusius vyro sprendimus.
Agnė Juškėnaitė ir Donny Montell
Agnė Juškėnaitė ir Donny Montell / Stop kadras iš vaizdo įrašo

„Daugelis jūs žinote, kas yra Donny Montell? Taip, seksualus vyrukas, kuris į Stokholmą nuvyko su Bieber‘io šukuosena, privertė kiekvieną merginą seilėtis, o tada nusprendė, kad tai bus geresnė idėja“, – į nuotrauką, kur Donatas pasipuošęs garbanotų plaukų šukuosena, rodydama teigė Agnė.

Mergina sarkastiškai pašiepė ir tai, jog Donatas Montvydas Eurovizijoje dalyvauja kaskart, kai tik išmoksta naują akrobatinį judesį. 2012 metais jis Europą mėgino pakerėti „suktutu“, o šiemet – salto dūmų apsuptyje.

Apžvelgdama oficialų Donny Montell vaizdo klipą ji atkreipė dėmesį net į menkiausias detales ir Donatą pavertė „tikru lietuviško vyro idealu“ , o dainos klipą – filmuku apie svarbiausias lietuviškas tradicijas. „Taip pat klipe vaizduojama populiari lietuviška tradicija iš laimės į orą mėtyti popkornus. Anksčiau mėtydavome kalafiorus, tačiau pašokus kainoms ėmėme naudoti seną popkorną, kurį randame po rūbais apsilankę kino teatre“, – šypsosi vlog‘o autorė.

Kodėl Donatas filmavo klipą Stoholme, o ne Vilniuje? Kaip klipo metu jam (ne)pavyko vilioti blondinę?

Daugiau apie visa tai naujausiame A.Juškėnaitės įraše:

VIDEO: Juškėnaitės VLOGas: DONNY MONTELL. The Truth.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis