2023 05 13

Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ A.Giržadas: „Dieviškai dainuojančiam galiu atleisti daug ką“

Televizijos prodiuseris ir Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ Audrius Giržadas papasakojo, kaip sekasi šiais metais dirbti Liverpulyje vykstančiame konkurse. Jis įvardijo pagrindinius skirtumus ir atskleidė, kokiomis stipriosiomis savybėmis pasižymi Lietuvos atstovė Monika Linkytė.
Audrius Giržadas
Audrius Giržadas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ Audrius Giržadas su portalu Žmonės.lt sutiko pasidalinti mintimis apie šių metų konkursą. Jis pabrėžė patį svarbiausią skirtumą.

„Pradėkime nuo to, kad jau kiekviename pristatomajame sakinyje skamba tai, kad Anglija rengia „Euroviziją“ Ukrainos vardu, nes Ukrainoje vyksta karas ir, labai gaila, bet pernai laimėjusi Ukraina dėl vykstančio karo negali organizuoti konkurso savo šalyje“, – portalui Žmonės.lt sakė A.Giržadas ir pridūrė, jog visa kita yra šalies subtilybės, kaip jie padaro kitokį vaizdą scenoje, užkulisiuose, kokias naudoja dekoracijas, kiek duoda komforto atlikėjams ir panašiai.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Audrius Giržadas
Lukas Balandis / BNS nuotr./Audrius Giržadas

Anot delegacijos vadovo, palyginus su praėjusiais metais, viskas scenoje veikia, yra organizuota labai labai gerai. „Turiu tokį lakmuso popierėlį, kuris parodo, ar viskas yra tinkama. Tai – transportas. Nė karto neturėjome problemos išvažiuojant iš šou namo: pasakome, kad jau esame pasiruošę, palaukiame kelias minutes ir jau autobusas prisistato. Yra buvę šalių, kur mus išgrūsdavo į lauką, areną užrakindavo, o mes valandą laukdavome gatvėje, kol kas nors atvažiuos mūsų paimti, gidai traukydavo pečiais ir nežinodavo, ką atsakyti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis