Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos „Eurovizijos“ atstovės įvaizdį kūrusi dizainerė: stipriam kūriniui reikėjo ryškaus apdaro

Šeštadienio naktį Lietuva išsirinko atstovą geriausios Europos dainos konkurse „Eurovizija“. Pasak grupės „Fusedmarc“ dainininkės Viktorijos suknelę sukūrusios dizainerės, kurdama atlikėjos įvaizdį Sandra Yushka tikėjo grupės pergale.
Grupė „Fusedmarc“
Nugalėtojai Fusedmarc / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Man labai patiko šios grupės pasirodymas. Nuoširdžiai tikėjau „Fusedmarc” pergale. Daina „Rain of revolution” – labai stiprus kūrinys, kuriam reikėjo kažko itin išsiskiriančio. Norėjosi pateikti stilingą, šiuolaikišką, ekspresyvų įvaizdį su trupučiu klasikos“, – aiškino Sandra Yushka.

Būtent dėl šios priežasties grupė bei dizainerė nusprendė pasirinkti raudoną spalvą, kurią derino prie dainos scenografijos. „Revoliucinėse uniformose dominuoja raudona spalva. Tačiau šią spalvą pasirinkome ir dėl asociacijos su meile, tikėjimu savo pergale bei teigiamomis permainomis”, – pasakojo dizainerė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nugalėtojai Fusedmarc
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nugalėtojai Fusedmarc

Lietuvių dizainerė Sandra Yushka propaguoja ekologišką madą ir universalumą, todėl jos kūryboje gausu natūralių audinių, o sportinio stiliaus motyvai dominuoja net vakarui skirtuose apdaruose. Šeštąją kolekciją netrukus pristatysianti dizainerė mano, kad mada nereikia sekti aklai, o renkantis drabužius reiktų atkreipti dėmesį į išliekamąją vertę bei tai, kaip apdaras atskleidžia jo savininko asmenybę ir individualumą.

Grupės „Fudesmarc” dainininkės Viktorijos įvaizdis – puikus pavyzdys, kaip visą kūną dengianti suknelė tuo pačiu gali būti moteriška, lengva ir atskleidžianti vidinę jėgą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?