Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lotynų Amerika surengs savo „Euroviziją“

Europos transliuotojų sąjunga su džiaugsmu pranešė apie planus išplėsti „Eurovizijos“ dainų konkurso prekės ženklą į Lotynų Ameriką.
„Eurovizija“
„Eurovizija“ / „Scanpix“ nuotr.

„Eurovizijos“ dainų konkursą Lotynų Amerikoje prodiusuos Christeris Björkmanas, Andersas Lenhoffas, Ola Melzig, Peteris Settmanas ir Gregas Lipstone'as, Amerikos dainų konkurso ir Kanados „Eurovizijos“ dainų konkurso prodiuseriai.

2022 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas sulaukė daugiau nei 75 mln. unikalių žiūrovų „YouTube“ platformoje, 232 teritorijose visame pasaulyje. Lotynų Amerikos šalys žiūrėjo daugiausiai tarp nedalyvaujančių šalių. Tarp šių šalių – Argentina, Brazilija, Čilė ir Meksika.

Dabar prodiuseriai artimiausiais mėnesiais pradės „Eurovizijos“ dainų konkurso Lotynų Amerikoje miesto šeimininko paieškas tarp geriausiai pasirodžiusių Lotynų Amerikos rinkų.

Eurovizijos dainų konkursas Lotynų Amerikoje – tai naujausias pasaulinės Eurovizijos dainų konkurso plėtros etapas, kuriuo kartu keliamas prekės ženklo palikimas ir išlaikomas vietos kultūros atstovavimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai