„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Neišdegęs „LT United“ planas „Eurovizijoje“: ką iš tiesų konkurse ketino nuveikti garsiausia Lietuvos eurovizinė grupė?

Matyt, kiekvienas lietuvis, paklaustas apie šalies atstovus „Eurovizijos“ konkurse, visų pirma atsakytų, kad „LT United“ buvo geriausias pasirinkimas. 2006-aisiais ši grupė Lietuvai pelnė kol kas aukščiausią – šeštąją – vietą konkurse. Bet praėjus septyneriems metams po šio pasirodymo ima aiškėti, kad viskas buvo ne taip, kaip „LT United“ norėjo.
„LT United“
„LT United“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Mes turėjome du planus – vieną pigų ir vieną brangų. Brangus nepavyko, padarėme pigų“, – prisimena savo šokėjo talentą grupėje atskleidęs žurnalistas Arnoldas Lukošius. Ir  priduria – gal ir gerai, kad tas brangus planas nepavyko.

A.Lukošius atvirauja: brangusis planas buvo toks įspūdingas, kad sunku net suskaičiuoti, kiek tai būtų kainavę. Ką planavo „LT United“?

„Jeigu būtume turėję labai daug pinigų, būtume gyvenę atskirai nuo kitų dalyvių. Norėjome išsinuomoti labai daug limuzinų ir visur aplink važinėtis. Planavome kurti tokį nežinia kokio dydžio žvaigždžių įvaizdį, nors apie tas žvaigždes niekas nežino“, – juokdamasis prisimena A.Lukošius.

Anot A.Lukošiaus, jam ir dabar įdomu, kaip tokią „akciją“ būtų vertinę „Eurovizijos“ gerbėjai. „Gal ir gerai, kad neišėjo“, – juokasi buvęs "Eurovizijos" dalyvis.

Tokių reklaminių kampanijų pavyzdžių pateikė Audrius Giržadas: „Pavyzdžiui, Graikija dirbtinai kuria triukšmą apie save – atvažiuoja patys su keturiomis televizijos kameromis, visaip fotografuoja savo atstovą ir mėgina dėmesį atkreipti, ažiotažą kuria. Po to paaiškėja, kad ir tos kameros, ir fotoaparatai tušti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų