P.Paukštaitytės debiutas „Eurovizijos“ atrankoje: „Dalyvauju turėdama dainą, kuria tikiu“

Pastarieji metai balsingajai Paulinai Paukštaitytei – ypatingi. Atlikėja pasirašė sutartį su didžiausia muzikos leidybos kompanija „Universal Music Group“, susižadėjo su mylimuoju Viliumi Popendikiu ir debiutuoja Nacionalinėje Eurovizijos atrankoje su daina, įkvepiančia meilę sau – „Let Me Think About Me“.
Paulina Paukštaitytė
Paulina Paukštaitytė / Asmeninio archyvo nuotr.

Kaip gimė daina?

„Mano kūrybos daina – „Let me think about me“ yra ne tik apie meilę kitiems, bet ir meilę sau. Kaip svarbu tai puoselėti ir nepamiršti savo svajonių. Juk tik tuomet galėsime kitiems dovanoti tyrą ir tikrą jausmą, kai pirmiausia jį suteiksime sau“, – pasakoja atlikėja. Kas paskatino tave dalyvauti Nacionalinėje Eurovizijos atrankoje? „Visada žinojau, kad dalyvausiu šiame konkurse tik tada, kai turėsiu „TĄ“ dainą, kuria be galo tikėsiu ir norėsiu pasidalinti su klausytojais. Taip nutiko, kad visiškai natūraliai gimė „Let Me Think About Me“, – dalinasi Paulina.

Asmeninio archyvo nuotr./Paulina Paukštaitytė
Asmeninio archyvo nuotr./Paulina Paukštaitytė

Tai pirmas tavo singlas, kurį išleidi kartu su didžiausia muzikos leidybos kompanija pasaulyje – „Universal Music Group“. Papasakok, ką tau reiškia šis kontraktas?

„Tai mano svajonės išsipildymas. „Universal Music Group“ tikėjimas mano kūryba leido suprasti, kad viską darau teisingai ir einu tinkamu keliu, kad mano kūryba yra vertinama, matoma ir girdima“, – kalba P. Paukštaitytė.

Kokie tavo ateities planai?

„Šiuo metu Eurovizija yra svarbiausias įvykis mano gyvenime, kuriam skiriu daug laiko ir pasiruošimo, bet ne paslaptis, kad dirbu prie savo debiutinio albumo, kurį klausytojai galės išgirsti dar šiais metais.“ – teigia atlikėja.

VIDEO: Paulina Paukštaitytė - Let Me Think About Me | Eurovision 2023

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis