Paaiškėjo pirmojo „Eurovizijos“ atrankos etapo laimėtojai

Šeštadienio vakarą paaiškėjo trys laimingieji, pateksiantys į nacionalinės „Eurovizijos“ finalą. Jais tapo dainininkė Aistė Pilvelytė, Sasha Song su Nora bei Monika Linkytė.
Sasha Song ir Nora pasirodė kartu su ryškių spalvų palaidinėmis apsirengusiais šokėjais
Sasha Song ir Nora pasirodė kartu su ryškių spalvų palaidinėmis apsirengusiais šokėjais / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kas pateks į finalą sprendė komisijos nariai bei per televiziją atrankos įrašą stebėję žiūrovai. Vertinimo komisiją sudarė LATGA-A atstovas, kompozitorius Mindaugas Urbaitis ir LRT atstovai Darius Užkuraitis ir Jonas Vilimas, dainininkė Neda ir kompozitorius Linas Rimša.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Aistė Pilvelytė
Aistė Pilvelytė

Ant scenos dėl žiūrovų ir komisijos simpatijų kovojo vienuolika atrinktų dalyvių.

Daugiausiai žiūrovų ir komisijos simpatijų sulaukė dainininkė A.Pilvelytė, surinkusi 22 balus. Už atlikėjos dainą „Melancolia“ tą vakarą balsavo rekordiškai daug žiūrovų –daigiau nei 3,5 tūkstančio.

Etatinė „Eurovizijos“ atrankų dalyvė A.Pilvelytė, jau pirmomis natomis sudrebino televizijos studiją. Scenoje iškritęs sniegas, patekęs ir į atlikėjos burną, nesutrukdė dainininkei įspūdingai atlikti savąją dainą.

„Puiki prekė „Eurovizijai“, – konstatavo kompozitorius M.Urbaitis.

„Ši daina – labai rimta paraiška. Ji puikiai tinka tau, Aiste, ir, manau, ji gerai suskambėtų „Eurovizijoje“, o ypač patiktų Balkanų šalims. Iš principo – graži ir už širdies griebianti daina“, – komplimentus žarstė J.Vilimas.

Antroje vietoje liko Sasha Song ir Nora, surinkę 22 balus. Monika Linkytė su 15 balų liko trečia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis