Paviešinti atsarginiai „The Roop“ ir kitų šalių pasirodymų „Eurovizijoje“ variantai

Po didžiosios 2021-ųjų „Eurovizijos“ praėjus daugiau nei savaitei, konkurso organizatoriai internete žiūrovams dovanoja dvi specialias transliacijas. Jose – dalyvių atsarginių pasirodymų vaizdo įrašai, filmuoti tam atvejui, jei nebūtų pavykę atvykti į Roterdamą. Toks „The Roop“ pasirodymas sulaukė didžiulių pagyrų ne tik dėl grupės šou, bet ir dėl to, kad Vilniuje pavyko itin panašiai atkurti „Ahoy“ areną – tai esą įrodymas, kad „Eurovizija“ puikiai galėtų vykti ir Lietuvoje.
„The Roop“
„The Roop“ / Stopkadro nuotr.

Tiek „Eurovizijos“ finale, tiek pusfinalyje žiūrovai išvydo tiesioginį „The Roop“ pasirodymą, kuriame buvo pasitelkti ne tik specialieji efektai, bet ir žaismingas šokimas su kamera. Vis dėlto Lietuva, kaip ir kitos šalys, buvo pasiruošusi ir atsarginį variantą.

Pasirodo, organizatoriai nujautė, kad dėl pasaulį sukausčiusio koronaviruso daliai atlikėjų gali taip ir nepavykti išvykti į Nyderlandus. Todėl iš anksto buvo įrašyti visų dalyvių pasirodymų atsarginiai variantai, nufilmuoti jų šalyse.

Tokio varianto didžiojoje „Eurovizijoje“ prireikė Australijai, kuri nusprendė, kad vykti į Roterdamą per pandemiją pernelyg nesaugu.

O kaip atrodo iš kitų dalyvių šalių nufilmuoti pasirodymai, atskleista savaitgalį „YouTube“ platformoje pasirodžiusioje dviejų dalių transliacijoje „Eurovision Song Celebration – Live-On-Tape“.

Čia galima pamatyti, kaip būtų atrodęs lietuvių pasirodymas tiesioginiame „Eurovizijos“ eteryje, jei netikėtai juos būtų užklupę nenumatyti nesklandumai.

Atsarginis „The Roop“ pasirodymo įrašas internete sulaukė didžiulių komplimentų – konkurso gerbėjai iš užsienio gyrė ne tik patį grupės šou, bet ir tai, kad Lietuvai pavyko nepriekaištingai atkurti Roterdamo „Ahoy“ areną.

Vieni rašė, kad tai įrodymas, jog lietuviams laimėjus „Euroviziją“ jie puikiai susitvarkytų organizuodami konkursą savo šalyje, o kiti stebėjosi, iš kur Lietuva gavo tiek pinigų tokiam vaizdui „Avia Solutions Group“ arenoje Vilniuje sukurti. Tačiau svarbu paminėti, kad atsarginį pasirodymo variantą minėtoje arenoje filmavo ir Vokietija, tad šalys turėjo pasiskirstyti išlaidas tarpusavyje.

Antroji „Live-On-Tape“ dalis su finalistų pasirodymais, („Avia Solutions Group“ arenoje nufilmuotą atsarginį „The Roop“ pasirodymo variantą galite pamatyti nuo 1:05 val.):

VIDEO: Eurovision Song Celebration 2021 - Live-on-Tape - Part 2 - The Finalists

Tiesa, Airija ir Jungtinė Karalystė nesutiko, kad būtų paviešinti jų atsarginiai pasirodymų variantai, nes teigė norėjusios, kad žiūrovai prisimintų jų pasirodymus tik tiesioginio eterio metu.

Pirmoji „Live-On-Tape“ dalis su pusfinalyje pasirodžiusių ir į finalą nepatekusių šalių atsarginiais pasirodymų variantais:

VIDEO: Eurovision Song Celebration - Live-on-Tape - Part 1 - The Semi-Finalists

15min primena, kad 65-ojo „Eurovizijos“ dainų konkurso finale grupė „The Roop“ pasirodė 18-ti. Ir kaip žadėjo, taip ir padarė – arenoje užkūrė tikrą diskoteką. O ką kalbėti apie geltonuosius kostiumus, kuriuos išryškino sceniniai efektai ir, žinoma, neblėstanti grupės energija.

Negana to, atrodė, kad visų kamerų dėmesys atiteko būtent Vaidotui Valiukevičiui ir žymiems pirštų judesiams. Tad nenuostabu, kad jis tuo ir pasinaudojo – šoko, dainavo ir gerai praleido laiką. Kartu su grupe šoko ir arenoje buvę svečiai, kurie ne tik kartojo šokio žingsnelius, bet ir palaikė garsiais šūkiais.

„The Roop“ pasirodymas „Eurovizijos“ finale:

VIDEO: The Roop - Discoteque - LIVE - Lithuania

Galiausiai dainų konkurso pabaigoje paaiškėjo, kad „The Roop“ užėmė 8 vietą ir surinko 220 balus.

Prasidėjus komisijos balsavimui, išaiškėjo, kad Lietuvai daugiausiai balų skyrė Izraelis ir Italija. Šios šalys grupei „The Roop“ skyrė 10 ir 12 balų. Tuo metu Latvija 6, o Estija 2 balus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis