Plinta jautrus įrašas: „Azovstal“ gynėjas atliko „Euroviziją“ laimėjusią dainą

„Eurovizijos“ dainų konkurse pergalę ukrainiečių grupei „Kalush Orchestra“ atnešęs kūrinys „Stefania“ sujaudino milijonus širdžių ir jau spėjo tapti karo himnu. Daina vis dažniau ir perdainuojama, o dabar plinta vaizdo medžiaga, kurioje ją atlieka „Azovstal“ gynėjas.

Internete vis labiau populiarėja vaizdo įrašas iš Mariupolio plieno gamyklos „Azovstal“, kuriame užfiksuota, kaip netoliese griaudint bombų sprogimams, ukrainiečių karys atlieka „Eurovizijoje“ triumfavusią dainą „Stefania“, rašo dailymail.co.uk.

VIDEO: Ukrainos karys dainuoja „Euroviziją“ laimėjusią dainą – fone girdisi, kaip sprogsta bombos

Su šiuo kūriniu šeštadienio vakarą Turine vykusiame dainų konkurso finale pergalę išplėšė ukrainiečių grupė „Kalush Orchestra“.

„Azovstal“ gynėjas dainuoja „Stefania“ skambant bombardavimo garsams.

Tokiu būdu Ukrainos kariai padėkojo grupei „Kalush Orchestra“ už išreikštą palaikymą „Eurovizijoje“ ir pasaulinį raginimą padėti Mariupolio gynėjams“, – teigiama „The New Voice of Ukraine“ tviterio paskyroje.

„Stefania“ buvo sukurta kaip duoklė grupės lyderio Oleho Psiuko motinai, o vasario 24 d. prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, tapo ir tam tikru karo himnu, kuriame skamba žodžiai „Visada rasiu kelią namo, net jei visi keliai sugriauti“.

Nors daugiau kaip tūkstantis civilių, kurie buvo įstrigę apgultame plieno fabrike, jau evakuoti, šimtai Ukrainos karių iš ten vis dar nesitraukia. Jie drąsiai gina Mariupolį, nepaisydami nuolatinių Rusijos pajėgų atakų.

15min primena, kad „Eurovizijos“ finalo metu po „Kalush Orchestra“ pasirodymo grupės vokalistas, reperis Olehas Psiukas kreipėsi į susirinkusius ir dainų konkurso žiūrovus.

„Prašau, padėkite Mariupoliui, padėkite „Azovstal“ gynėjams – dabar!“ – scenoje užtikrintai sušuko jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis