Po „The Roop“ sėkmės pusfinalyje – grupės komentarai: atskleista, kurioje finalo dalyje pasirodys

Antradienio vakarą „The Roop“ sulaukė pergalingos sėkmės – iškovojo vietą „Eurovizijos“ finale. Po pasirodymų grupės nariai emocijomis dalijosi spaudos konferencijoje, kurioje atskleidė norintys miego ir žinantys, ko nori iš finalo.

„Jaučiamės laimingi, patogiai ir truputį mieguisti, nes matau, vyručiai, kad ir jūs truputį miegantys“, – spaudos konferencijoje kalbėjo V.Valiukevičius.

Netrukus jis pridūrė, kad su grupe yra pasiruošę finalui ir žino, ko nori pasiekti. Taip pat atskleista, kad „The Roop“ pasirodys antroje finalo dalyje.

„Mes labai džiaugiamės ten būdami. Lietuva turėjo šansus laimėti praeitais metais, tai tiesa, bet buvo viskas atšaukta. Nežinau, kaip viskas bus pabaigoje, bet mes žiūrėsime“, – pakiliai nusiteikęs, nors ir pavargęs kalbėjo grupės „The Roop“ lyderis V.Valiukevičius.

Spaudos konferencija po pusfinalio:

VIDEO: Geltonoji banga suveikė. „The Roop“ „Eurovizijos“ finale!

Pirmojo pusfinalio akimirkos – galerijoje:

15min primena, kad susumavus žiūrovų ir komisijos balsus paaiškėjo, kurie 10 dalyvių iškovojo kelialapius į finalą, kuris vyks gegužės 22 dieną. Jais tapo Lietuva, Rusija, Švedija, Kipras, Norvegija, Belgija, Izraelis, Azerbaidžanas, Ukraina, Malta.

Pusfinalio nugalėtojus rinko ne tik žiūrovai, bet ir komisija, kurią sudaro po penkis kiekvienos šalies muzikos profesionalus. Būtent jie stebėjo pirmadienį vykusią generalinę repeticiją ir pagal 1–12 balų sistemą išrinko verčiausius atstovus.

TAIP PAT SKAITYKITE: Geltonoji „The Roop“ diskoteka sužavėjo Europą: Lietuva – „Eurovizijos“ finale

TAIP PAT SKAITYKITE: „Eurovizijos“ puslapio lankytojai pirmą vietą pusfinalyje skyrė „The Roop“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis