Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Politizuotas atlikėjo Beissoul „eurovizinės“ dainos tekstas prieštarauja konkurso taisyklėms

Vos pasibaigus vienam „Eurovizijos“ skandalui, kilusiam dėl atlikėjo Donato Montvydo dainos „Love Is Blind“, tučtuojau kilo antrasis – šįkart su nemalonumais susidūrė atrankos finalistas atlikėjas Beissoul (tikras vardas – Artūras Žabas).
Beissoul
Beissoul / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Penktadienio vakarą spaudoje pasirodė pareiškimai, jog atlikėjo Beissoul „eurovizinėje“ dainoje „Why“ skambantis dainos tekstas yra politizuotas, o tai draudžia konkurso taisyklės.

„Demokratija yra didelis melas, kol vieną dieną suprasi – tai buvo Dievo planas. Mano šalis serga vežiu, valdžia yra didelė katastrofa“, – dainuoja Beissoul.

Kūrinio „Why“ muzikos ir teksto autorius Darius Juška 15min.lt sakė, jog apie tai, kad „eurovizinio“ kūrinio tekstas negali būti politizuotas, kurdamas dainą nė nežinojo, o tekstą rašė atsižvelgdamas į tai, kas „guli ant dūšios“. „Šiuo metu politikos klausimai mums yra labai aktualūs. Nenorėjau kurti dainos apie meilę – tokias kuria visi. Tik perskaitęs interneto komentarus sužinojau, jog „eurovizinės“ dainos tekstas negali būti politiškas “, – tikino D.Juška. 

Jei Beissoul vyktų į didžiąją „Euroviziją“, D.Juška ryžtųsi patobulinti minėtas dainos eilutes. „Jei taip netyčia nutiktų, kad mes laimėtume, matyt, nebūtų sunku tas eilutes perrašyti“, – kalbėjo kompozitorius. Vis dėlto vyras nugalėti konkurse nesitiki. 

Panašios nuomonės laikosi ir nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos prodiuseris Audrius Giržadas – anot jo, šiuo klausimu būtų rūpinamasi tik Beissoul’o pergalės konkurse atveju, o didelių sunkumų tai neturėtų sukelti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos