„Skleiskite geltonosios bangos virusą ir garsinkite Lietuvos vardą. Nuoširdžiai linkiu jums šiais metais nugalėti, nes pergalės esate verti“, – sakė premjerė.
Šių metų eurovizinė daina „Discoteque“ jau per pirmąją savaitę pagerino visus Lietuvos dainų klausomumo internete rekordus, „The Roop“ ir daina „Discoteque“ tapo Lietuvą sutelkiančiu fenomenu.
Vien per pirmąjį mėnesį pasirodė daugiau nei 500 straipsnių užsienio šalių portaluose apie grupę ir dainą „Discoteque“, o žinios sklaida skaičiuojama dešimtimis milijonų.
Vyriausybės kanceliarijos Įvaizdžio grupės stebėsenos duomenimis, 2020 m. pirmąjį pusmetį ir 2021 m. pirmąjį ketvirtį „The Roop”, vertinant kultūros sritį, daugiausia prisidėjo prie Lietuvos matumo ir žinomumo formavimo užsienio šalyse.
Neseniai su 15min kalbėję grupės nariai sakė, kad šiam etapui jie ruošėsi nuo rudens, tad, kaip sako Vaidotas Valiukevičius, tai, jog už kelių dienų „The Roop“ pradės savo eurovizinę kelionę, jiems miegoti leidžia ramiai. Žilų plaukų atsirasti neturėtų ir dėl to, kad pasiruošimo laikas, nors ir intensyvus, buvo tikslingas, aiškiai sudėliotas. Kai žinai, ką darai ir su kokia misija keliauji, pasiekti rezultatą tikrai lengviau. Net ir tokiu sudėtingu laikotarpiu.
„Pandemija tikrai įpareigoja organizatorius, dalyvius, žiūrovus elgtis atsakingiau. Egzistuoja daug reikalavimų, kurių reikės laikytis, bet mes nuo pat pradžių buvome nusiteikę, kad į „Euroviziją“ važiuojame pasirodyti 160 procentų“, – kalbėdamas 15min tiesioginėje transliacijoje pridūrė gitaristas Mantas Banišauskas.
Žinoma, pradėjus kalbėti apie pasiruošimą, visuomet kyla klausimas, kaip keisis grupės pasirodymas, kokių pokyčių galima tikėtis didžioje scenoje. Vis dėlto, kaip sako grupė, gerbėjai visai kitokį šou išvys vien dėl fakto, kokius sprendimus leidžia techninės galimybės, kameros scenoje ir t. t. Daug pokyčių nenumatyta ir įvaizdyje. „O kam keisti tai, kas gerai“, – nusijuokia Vaidotas.
Ir nors šiuo metu savo pasirodymu ir tuo, kokią žinią skleis pasauliui, grupė yra užtikrinta, taip buvo ne visuomet. Itin sėkmingas grupės dalyvavimas „Eurovizijos“ konkurse jiems tikrai atnešė naują bangą susidomėjimo, klausytojų.
„Mes stengiamės, kad klausytojai atrastų vis daugiau sluoksnių mūsų muzikoje ir tekstuose. Manau, kad mums visai neblogai sekasi, tik reikia toliau dirbti, nes atsiveria vis didesnės galimybės, mus pastebi vis daugiau žmonių. Ne vien tik Europa, bet ir pasaulis.
Manau, kad labai svarbu turėti savo stuburą ir žinoti, kokią žinutę turi skleisti tavo muzika, o ne su kiekviena nauja daina bandyti nešti vis kitą tau svarbią vertybę. Laimė ir sėkmė ateina einant užtikrintu žingsniu, o mes šį maratoną jau seniai bėgam“, – įsitikinęs Vaidotas
TAIP PAT SKAITYKITE: „The Roop“ diskoteka šįkart – sandėliuose, biuruose, ant stogų: šoko ne tik darbuotojai, bet ir robotai.
TAIP PAT SKAITYKITE: „The Roop“ choreografo istorija: pripažinimas, ramybės paieškos bažnyčioje ir svetur gyvenantys vaikai.