Pristatytas 2019-ųjų „Eurovizijos“ logotipas: auksinė žvaigždė simbolizuoja kūrybiškumą ir ryšį

Antradienį Izraelio nacionalinis transliuotojas KAN paviešino daugiau informacijos, apie gegužę Tel Avive vyksiančią 2019 metų „Euroviziją“. Šįkart atskleistas naujasis konkurso logotipas – auksinė žvaigždė iš trijų trikampių, pasak organizatorių simbolizuojanti kūrybiškumą ir tarpusavio ryšį, rašoma oficialiame „Eurovizijos“ tinklalapyje eurovision.tv.
2019-ųjų „Eurovizijos“ logotipas ir šūkis
2019-ųjų „Eurovizijos“ logotipas ir šūkis / eurovision.tv nuotr.
Temos: 1 „Eurovizija“

„Eurovizijos“ tinklaraštyje „Wiwibloggs“ rašoma, kad trikampis – forma, nuo seno žinoma ir reikšminga daugeliui tautų. Trikampius galima pastebėti ir Dovydo žvaigždėje, kuri piešiama ant sinagogų, žydų antkapių ir yra Izraelio vėliavos simbolis. Todėl nenuostabu, kad panaši simbolika vyraus ir 2019-ųjų „Eurovizijoje“.

Kaip aiškina Europos transliuotojų sąjunga, naujasis logotipas – auksinė žvaigždė iš trijų trikampių – įkvėptas „Eurovizijos“ scenos dizaino, kurį šiais metais sukūrė dizaineris Florianas Wiederis. Scena puošta keliais šimtais trikampio formos detalių.

Kaip rašoma KAN ir Europos transliuotojų sąjungos paviešintame pranešime, trikampis – gilią prasmę turinti forma.

VIDEO: Dare To Dream: The official theme artwork for Eurovision 2019!

„Tai viena seniausių pasaulyje žinomų formų, kuri yra kertinis simbolis tiek mene, muzikoje, tiek kosmologijoje ir gamtoje, ir kuri simbolizuoja kūrybiškumą ir ryšį. Kai trikampiai susijungia ir susilieja, tampa vienu objektu, atspindinčiu begalinį žvaigždėtą dangų, kuomet ateities žvaigždės 2019 metais susitiks „Eurovizijoje“, Tel Avive“, – rašoma pranešime.

KAN Eurovision Israel nuotr./„Eurovizijos“ scena Izraelyje
KAN Eurovision Israel nuotr./„Eurovizijos“ scena Izraelyje

„Eurovizijos“ vykdantysis prodiuseris Jonas Ola Sandas sakė, kad naujasis konkurso dizainas puikiai atspindi ir jo temą: „Džiaugiamės, kad logotipas, kartu su šūkiu „Dare to Dream“ (liet. – išdrįsk svajoti), puikiai papildo kampuotą F. Wiederio sukurtą scenos dizainą. Tikimės, kad šių metų konkurso kūrybinė tema įkvėps 42 dalyvius, kurie susirinks gegužės mėnesį Tel Avive, nes jie svajoja tapti ateities žvaigždėmis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų