Silvester Belt pasirodymą „Eurovizijoje“ stebėjo rekordinis skaičius žiūrovų

Vien per televiziją „Eurovizijos“ dainų konkurso transliacijas šiemet bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei 1,2 milijono žiūrovų. Tiesiogiai transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, „Kantar“ duomenimis, siekė net 22,1 procento.
Silvester Belt
Silvester Belt „Eurovizijos“ finale / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Silvestro sėkmė Švedijoje pritraukė žiūrovus prie ekranų

„Lietuvą „Eurovizijoje“ šiemet atstovavo Silvester Belt su daina „Luktelk“ ir jau pirmasis pusfinalis subūrė gausią gerbėjų minią – pusfinalio transliacijas tiesiogiai iš Malmės stebėjo per 780 tūkst. žiūrovų, o reitingas, rodantis įsitraukusią auditoriją, siekė net 18,8 proc.

Pusfinalyje puikiai pasirodęs Silvestras iškovojo vietą į „Eurovizijos“ konkurso finalą, kuris pritraukė dar didesnę žiūrovų auditoriją. Palaikyti Silvestro televizijos ekranus įsijungė net 970 tūkst. žmonių“, – sako „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Nors antrame pusfinalyje Lietuva nedalyvavo, beveik 600 tūkst. žiūrovų aktyviai sekė ir kitų šalių pasirodymus. O šio pusfinalio konsoliduotas reitingas perkopė 13 procentų.

Sarah Louise Bennett/EBU nuotr./Silvester Belt „Eurovizijos“ finale
Sarah Louise Bennett/EBU nuotr./Silvester Belt „Eurovizijos“ finale

Dainų konkurso populiarumas auga

„Analizuojant pastarųjų metų reitingus, stebima tendencija, kad „Eurovizija“ pritraukia vis didesnę žiūrovų auditoriją“, – pažymi „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė, – „Dainų konkursas šiemet vėl atsidūrė Lietuvos metiniame laidų tope“.

2022 m. Lietuvai atstovavo atlikėja Monika Liu su daina „Sentimentai“, šios laidos finalo transliacijos reitingas siekė 18 proc. ir atlikėja užėmė 14-ąją vietą.

2023-iaisiais Monika Linkytė su daina „Stay“ iškovojo 11-ąją vietą ir finalo transliacijos reitingas siekė 19,2 procentų.

O šiais metais 14-ąją vietą užėmęs Silvester Belt su daina „Luktelk“ pritraukė rekordinę auditoriją – konsoliduotas finalo reitingas siekė net 22,1 procento.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Silvester Belt „Eurovizijos“ finale
AFP/„Scanpix“ nuotr./Silvester Belt „Eurovizijos“ finale

Lietuva pirmauja tarp Baltijos šalių

„Lyginant žiūrimumą tarp Baltijos šalių, ypač išsiskyrė Lietuva, kurioje finalą vidutiniškai stebėjo virš 600 tūkst. žiūrovų, o auditorijos dalis siekė net 70 procentų“, – atkreipia dėmesį L.Petraitienė.

Estijoje finalą trijuose tuo pat metu transliavusiuose kanaluose stebėjo vidutiniškai 230 tūkst. žiūrovų, o auditorijos dalis buvo 66 procentai. Po daugelio metų petraukos į finalą patekusioje Latvijoje finalą stebėjo vidutiniškai 250 tūkst. žiūrovų, o rinkos dalis buvo 62 procentai.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ vyko š. m. gegužės 7-11 dienomis Malmėje. Konkurse šiemet pergalę iškovojo atlikėjas Nemo iš Šveicarijos su daina „The Code“.

Apie „Kantar“ „Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti specialistus daugiau nei 90 šalių. „Kantar“ yra ekspertai media vartojimo, inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis