Paskelbtas „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos startas

LRT televizija skelbia pradedanti nacionalinės „Eurovizijos“ atranką ir kviečia joje dalyvauti muzikos atlikėjus ir kūrėjus. Gruodžio 10-oji – paskutinė diena iki kada galima teikti paraiškas dalyvauti atrankoje.
Ieva Zasimauskaitė ir Marius Kiltinavičius
Ieva Zasimauskaitė ir Marius Kiltinavičius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kaip įprasta, atranką rengs ir transliuos LRT. Nacionalinės atrankos koncertai prasidės iškart po naujųjų ir baigsis vasario 23 dieną – tądien finale paaiškės, ką Lietuva išsiųs į Izraelyje vyksiančią 64-ąją „Euroviziją“ .

„Neabejoju, kad per praėjusius metus Lietuvoje atsirado naujų vardų, gebančių pristatyti save didelei auditorijai. Tikrai turime ir dainų, galinčių pavergti ne tik Lietuvą. Abiejų kategorijų paraiškų – dainų autorių ir atlikėjų – laukiame jau nuo šiandien iki gruodžio 10-osios, o mes pažadame abi puses – ir dainas, ir atlikėjus – parodyti iš geriausios įmanomos perspektyvos“, – kviečia LRT TV vyr. prodiuseris Audrius Giržadas.

VIDEO: Ieva Zasimauskaitė - When We’re Old - Lithuania - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018

Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas dalyvauti nacionalinėje atrankoje gali teikti trijų kategorijų dalyviai: kūrinį siūlantys autoriai, atlikėjai be kūrinio; atlikėjai su kūriniu.

Pasak A. Giržado, autoriai, pateikdami dainą, gali nurodyti atlikėją, kuris jo manymu būtų tinkamiausias atlikti tą dainą.

Reikalavimas dainoms – jos turi būti iki šių metų rugsėjo 1d. niekur viešai neskambėjusios ir ne ilgesnės, negu 3 minučių.

Dainas gali teikti ir užsienio autoriai, tuo tarpu atlikėjai turi būti Lietuvos piliečiai.

64-asis „Eurovizijos“ dainų konkursas vyks Izraelyje, Tel Avive, gegužės 14, 16 ir 18 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis