Toli gražu negalima sakyti, kad Oslas pamišęs ir susikoncentravęs į geriausios Europos dainos konkursą, kuris į Norvegiją priviliojo daug užsieniečių. Kad toks konkursas vyksta, mieste daugiausia išduoda autobusai ir tramvajai, aplipinti „Eurovizijos“ šių metų šūkiu: „Share The Moment“ („Pasidalink akimirka“) bei tokie patys organizatorių automobiliai. Tiesa, dar yra keletas plakatų, įkalintų stotelėse – bet „Eurovizija“ Norvegijos sostinei galvos tikrai nesusuko.
Tačiau bene labiausiai akį ir dėmesį į konkursą šiuo metu traukia centrinėje Oslo stotyje gausiai iškabintos vienos šių metų „Eurovizijos“ atlikėjos nuotraukos. Gruzijos atstovė Sofija Nizharadze tiesiog uzurpavo Oslo centrinę stotį, kas kelis žingsnius kviesdama balsuoti už jos šių metų dainą „Shine“. Jau ketvirtadienį paaiškės, ar tokia reklama buvo efektyvi.