Specialiai iš Diuseldorfo: Lena: aš nenoriu būti Lady Gaga!

Penktadienį generalinėse „Eurovizijos“ repeticijose pirmą kartą su kitais dalyviais pasirodė didžiojo penketo atlikėjai – tarp jų ir konkurso šeimininkės Vokietijos atstovė Lena. Spaudos konferencijoje po pirmosios repeticijos Lena kaip visada spinduliavo gera nuotaika.
Vokietijai atstovaujanti dainininkė Lena
Vokietijai atstovaujanti dainininkė Lena / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Pirmoji mano repeticija buvo labai gera. Šiek tiek jaudinausi, nes apėmė toks jausmas, kad šou vyksta tiesiogiai, – prisipažino dainininkė, Diuseldorfe jau praleidusi savaitę. – Šis laikas buvo labai intensyvus, nes „Eurovizija“ toks konkursas, kai visai neturi laiko sau. Aš sudalyvavau daugybėje televizijos šou ir daviau galybę interviu.“

Paklausta, ar toks intensyvumas nenuvargino jos balso, Lena tik plačiai nusišypsojo.

„Oi, tikrai nepraradau balso. Aš visada labai daug kalbu – tiek darbe, tiek namuose, todėl krūvis mano balsui dabar nėra didesnis“, – tikino mergina, „Eurovizijos“ konkurse dalyvaujanti antrus metus iš eilės.

Australijos žurnalistas pasidomėjo, ar antrą kartą dalyvaudama populiariame konkurse ji bando tapti megažvaigžde kaip Lady Gaga.

„Nenoriu būti Lady Gaga – noriu būti savimi, – nukirto atlikėja, paraginusi visus džiaugtis „Eurovizijos“ konkursu. – Aš esu laiminga, kad galiu čia dalyvauti ir linksmintis. Šis konkursas nėra kažkas labai rimta. Tai – lyg laimė, kuria turime visi džiaugtis. Dainuodami čia, galime paskatinti mus stebinčias įvairias pasaulio tautas taip pat dainuoti ir džiaugtis gyvenimu.“

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Vokietijai atstovaujanti dainininkė Lena
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Vokietijai atstovaujanti dainininkė Lena

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis