Susipažinkime: Izraeliui „Eurovizijoje“ vėl atstovaus transeksualas

Dvyliktu numeriu antrajame „Eurovizijos“ pusfinalyje pasirodys Izraeliui atstovaujanti Dana International. Mergina Europai atliks dainą „Ding Dong“.
Dana International
Dana International / eurovision.tv nuotr.

Dana International dar nespėjusi pasirodyti konkurse jau tituluojama didžiausiu „Eurovizijos“ akibrokštu. To priežastis – merginos lyties pokyčiai: atlikėja gimė vyriškos lyties, naujagimis pavadintas Yaron Cohen vardu. Y.Cohen nuo mažumės buvo pavyzdingas, gerai besimokantis berniukas, dainavo mokyklos chore, tačiau ilgainiui ėmė suprasti esąs kitoks nei visi. Lytį vaikinas po truputį keisti ėmė dar paauglystėje, kai pradėjo gyventi aktyvų Tel Avivo naktinį gyvenimą, kuris padėjo skleistis asmenybei. Tapęs moterimi jis pasirinko Danos vardą.

Būdama dvidešimties Dana pradėjo savo pasirodymus naktiniuose Tel Avivo klubuose ir sulaukė didžiulio žmonių susidomėjimo. Po metų jos kūrinius jau grojo Izraelio radijo stotys, pastarieji tapo populiariais hitais šalyje. Dar po kurio laiko jos lytis buvo galutinai pakeista. 
 
Dana International išleido net kelis albumus, iš kurių vienas yra tapęs platininiu. 1994-aisiais ji buvo paskelbta metų dainininke, o tais pačiais metais nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje užėmusi antrąją vietą tikino, kad tai – nelaimingiausia naktis jos gyvenime. 
 
Vis dėlto po ketverių metų, 1998-aisiais, jai pavyko pasirodyti didžiojoje „Eurovizijos“ scenoje ir su daina „Diva“ laimėti savo šaliai pirmąją vietą konkurse. Tada ji pradėjo karjerą tarptautiniu mastu, mat paliko didžiulį įspūdį pasauliui ir tapo kultūrine ikona. Tais metais žurnalas „Times“ išrinko ją vienu iš svarbiausių pasaulio žmonių. Vėliau atlikėja išleido galybę albumų, dalyvavo pasauliniame koncertų ture. 
 
VIDEO: Dana International - Ding Dong (Israel)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis