„The Roop“ pristačius dainą – Lietuvai džiugios prognozės: lažybininkai jau žada pergalę „Eurovizijoje“

Nors Lietuva dar neišrinko, ką šiais metais siųs į didžiąją „Euroviziją“, pagal naujausias lažybininkų prognozes mūsų šaliai jau prognozuojama pergalė. Lentelėse Lietuva greitai išsiveržė į pirmą vietą po to, kai buvo pristatyta naujoji „The Roop“ daina.
Marijanas Staniulėnas su grupe „The Roop“
Lietuva „Eurovizijoje“ pirmauja pagal lažybininkų prognozes, „The Roop“ / J.Urbonaitės nuotr.

Kas laimės 2021-ųjų „Euroviziją“? Lažybininkai, kaip ir praėjusiais metais, bent jau kol kas mano, kad tai bus Lietuva. Į pirmą vietą mūsų šalis išsiveržė po to, kai penktadienį buvo pristatyta nauja grupės „The Roop“ daina „Diskoteque“.

eurovisionworld.com nuotr./Lietuva „Eurovizijoje“ pirmauja pagal lažybininkų prognozes
eurovisionworld.com nuotr./Lietuva „Eurovizijoje“ pirmauja pagal lažybininkų prognozes

Tokios pačios tendencijos šioje lentelėje vyravo ir prieš metus, tačiau tuomet jau buvo nuspręsta, kad Lietuvai „Eurovizijoje“ atstovaus grupė „The Roop“ su daina „On Fire“.

Tiesa, kol kas matyti, kad ne tik Lietuva, bet ir dauguma kitų šalių dar nėra išsirinkusios, kas joms atstovaus konkurse, todėl šios prognozės tik preliminarios.

Žadama, kad didžioji „Eurovizija“ šiemet tikrai įvyks, tai yra patvirtinusi ją organizuojanti Europos transliuotojų sąjunga EBU. Numatyti keli galimi jos scenarijai, – kuris bus pasirinktas, priklausys nuo epidemiologinės situacijos.

Gyvai turėję vykti su „Eurovizija“ susiję renginiai Roterdame taps virtualiais, iš savo šalių dirbs ir delegacijos, spaudos atstovai.

Galutinis sprendimas, kokį scenarijų konkurso organizatoriai nuspręs įgyvendinti, bus priimtas per pirmuosius 2021 metų mėnesius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis