Kaip į Vilniaus vardo viešinimo planą šįmet integruota „Eurovizija“ pranešta spaudos konferencijoje. Joje dalyvavo Lietuvos atstovė „Eurovizijoje“ Vilija Matačiūnaitė, prodiuseris Martynas Tyla, dizainerė Ieva Ševiakovaitė, reklamos agentūros „Lukrecija BBD“ vadovas Marius Vaupšas ir savivaldybės atstovai.
Šįmet Vilnių planuojama pristatyti kaip išskirtinį, netikėtas savybes suderinantį miestą, pabrėžti jo unikalumą: Užupio rajoną, gatvės meną, „Fluxus“ judėjimą ir kita. Pagrindinė apie miestą komunikuojama žinutė – netikėta Vilniaus patirtis. Jau numatyta, kaip atrodys sostinės logotipas, spaudos, lauko reklamos – margos, šiuolaikiškos, stilingos.
Vilnių jau gegužės pradžioje ims reklamuoti V.Matačiūnaitė – dalyvaudama „Eurovizijoje“ ji puošis miesto simbolika dekoruotais raudonais marškinėliais, ant kurių pavaizduoti Gedimino pilies kontūrai, užrašytas Vilniaus vardas. Juos dainininkei, o ir visai Lietuvos delegacijai, sukūrė dizainerės Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė. Menininkės sukūrė atskirą Vilnių reklamuojančių drabužių kolekciją.
„Nuvykus į Daniją bus malonu vilkėti šiuos marškinėlius – eiti su jais į repeticijas, spaudos konferencijos. Kiek man teko matyti, dainininkai nėra linkę demonstruoti, iš kur yra atvykę – mieliau dabinasi plunksnomis, kaip kokie povai. Būsime pirmieji, tokie kosmonautai, kurie stengsis reprezentuoti miestą“, – konferencijos metu sakė muzikos prodiuseris Martynas Tyla, palydintis V.Matačiūnaitę į konkursą. Jo teigimu, daiktai su Vilniaus simbolika bus dalinami ir kaip suvenyrai.
Kad bus malonu tikino ir pati V.Matačiūnaitė. „Dažnai man būnant užsienyje žmonės klausdavo, ar Lietuva – tai Ryga. Dabar džiaugiuosi, kad galėsiu reprezentuoti miestą. Galbūt kai ten kas nors pasakys, kad yra iš Latvijos, jų paklaus, ar tik ne iš Vilniaus?“ – juokavo atlikėja.
Spaudos konferenciją ji pabaigė simboliškai: išėjusi į Vilniaus savivaldybės pastato balkoną 20-ame aukšte ji miestiečiams atliko savo eurovizinę dainą „Attention“.