Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

13 merginų tapo olimpinėms žaidynėms skirto kalendoriaus modeliais, tarp jų – ir Greta Lebedeva

Naujųjų metų proga trylika žavių merginų įsiamžino originalioje, olimpinėms žaidynėms skirtoje fotosesijoje „Lead Your Passion“. Kiekviena jų stilingai įkūnijo tam tikrą olimpinę sporto šaką.
Fotosesijos „Lead Your Passion“ modeliai, kairėje – Greta Lebedeva
Fotosesijos „Lead Your Passion“ modeliai, kairėje – Greta Lebedeva / R.Mishka Photography nuotr.

Tai jau trečiasis, gražia tradicija tampantis, BetGames.tv prekės ženklo kalendorius. Kalendoriaus kiekvieno mėnesio puslapyje yra subtiliai pateikiamos olimpinės sporto šakos, kadangi 2016-aisiais vyks vasaros olimpiada Rio de Žaneire, Brazilijoje.

Pasak įmonės atstovų, mintis gaminti kalendorių su įmonėje dirbančių merginų nuotraukomis kilo neatsitiktinai – tai įvaizdinės reklamos dalis. Kalendorius kol kas naudojamas vidiniais įmonės tikslais, tačiau vasario pradžioje bus dalijamas ir specializuotoje parodoje Londone.

R.Mishka Photography nuotr./Greta Lebedeva
R.Mishka Photography nuotr./Greta Lebedeva

Kalendoriaus modeliai – BetGames.tv žaidimų vedėjos. Žmonės.lt jau rašė, kad fotosesijoje įsiamžino ir grupės „Kitokios“ narė Greta Lebedeva, ji įkūnijo lankininkę.

TAIP PAT SKAITYKITE: Greta Lebedeva tapo kalendoriaus modeliu: įkūnijo lankininkę

Atlikėjos, kaip ir kitų modelių, stiliumi rūpinosi Miglė Kazėnaitė, makiažu –vizažistė Darija Eden, ją šukavo Gintarė Pietutytė. Kadrus įamžino fotografas R.Mishka Photography, kalendoriaus dizainu rūpinosi Tomas Juškevičius.

Daugiau kalendoriaus modelių – nuotraukų galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?